1. hindeløsning overstået- Av av...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

749 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. marts 2012

malenemusen

Jeg er idag 40+5 og havde tid til hindeløsning ved min jordemoder.

Både min almindelige jordemoder forsøgte sig med at løsne mine hinder, og det samme gjorde den søde jordemoderstuderende som var med idag.

AV for en i *X%q..bip¤!#..* det gjorde nas!!!!  Jeg er slet ikke moden og blød nok, og min livmoderhals lå meget langt tilbage, så de kunne slet ikke komme godt nok til  Øv øv... nu havde jeg lige håbet!!!

Så nu har jeg fået endnu en tid til hindeløsning, dog på sygehuset til på fredag - så må jeg bare håbe at det kan sætte gang i noget.

Worst Case - så sætter de mig igang på mandag, men øv det er jo bare slet ikke det jeg har drømt om, jeg vil bare rigtig rigtig gerne selv gå igang - og ikke ved hjælp af medicin..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

micho

øv øv lyder ikke rart...

kan udemærket følge dig i at du selv vil gå igang og komme igennem det hele naturligt...

sådan har jeg det os..

de vil os sætte mig i gang dog først om 1 uge fredag d. 23 hvis jeg ikke selv er gået i fødsel... så det håber jeg sker..

held og lykke på fredag, håber det sætter gang i det hele så det foreløber sig som du ønsker...

Anmeld

15. marts 2012

Bullerfnis

Men hvis du gerne vil gå i gang selv, hvorfor så få hindeløsning? Er du meget plaget af graviditeten?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.