Så gjorde hun det igen.. Haha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.030 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. marts 2012

Stéphanie

Jep igen igen.. Dummede mig liiige en lille smule da jeg snakkede med en bankrådgiver. 

Jeg sidder sådan helt seriøst og snakker økonomi med hende, og hvordan det hele skal hænge sammen og pludselig begynder hun bare at grine, og så går det op for mig hvad jeg har sagt:

Jamen altså, det skal jo helst gå op i højere enhed, og det ville da absolut være bedst hvis der er flere INDGIFTER end UDTÆGTER.

Følte mig altså lidt pinlig berørt, men kan godt se det sjovt i det nu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

Princesspigen

hihi ja sorry jeg griner ikke af dig men med dig

jeg kan os godt se det sjove i det

Anmeld

14. marts 2012

Bambii

Jep igen igen.. Dummede mig liiige en lille smule da jeg snakkede med en bankrådgiver. 

Jeg sidder sådan helt seriøst og snakker økonomi med hende, og hvordan det hele skal hænge sammen og pludselig begynder hun bare at grine, og så går det op for mig hvad jeg har sagt:

Jamen altså, det skal jo helst gå op i højere enhed, og det ville da absolut være bedst hvis der er flere INDGIFTER end UDTÆGTER.

Følte mig altså lidt pinlig berørt, men kan godt se det sjovt i det nu 

Haha ! Den fejl kunne jeg også godt finde på at lave.. Men det er virkelig pinligt når man sidder i situationen..  Men super sjovt..

Anmeld

14. marts 2012

Stéphanie

Princesspigen skriver:

hihi ja sorry jeg griner ikke af dig men med dig

jeg kan os godt se det sjove i det

Og det værste er bare at man sidder helt seriøs og kan ikke selv høre fejlen før hun begynder at grine 

Anmeld

14. marts 2012

vitapigen

Haha den var god

Anmeld

14. marts 2012

Stéphanie

Bambii skriver:

Haha ! Den fejl kunne jeg også godt finde på at lave.. Men det er virkelig pinligt når man sidder i situationen..  Men super sjovt..

Haha, er glad for at det ikke kun er mig, men ja det er virkelig pinligt lige i situationen 

Anmeld

14. marts 2012

Stéphanie

vitapigen skriver:

Haha den var god

Haha, ja det synes jeg også, her bagefter i hvert fald 

Anmeld

14. marts 2012

M.O.A.R.

Hahaha, forstår godt hun grinede..

Den var nu meget god 

Anmeld

14. marts 2012

Stéphanie

MaleneF skriver:

Hahaha, forstår godt hun grinede..

Den var nu meget god 

Det gør jeg også, ville jeg også selv have gjort hvis jeg sad i den anden ende 

Anmeld

22. april 2012

Ilya

Ååhhh sådan nogle laver jeg desværre også alt for tit... Kan sagtens nikke genkendende til at man bare ligner ét stort spørgsmålstegn, når folk enten griner eller kigger undrende på én. Forstå nu hvad jeg mener, ikke hvad jeg siger!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.