Jeg sparede lige 1600kr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

947 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. marts 2012

An&Jo

og jeg gjorde det ved bare lige at skifte betrækket på sofaen..

Jeg har for længe siden mistet min ene nøgle, og da det er kode nøgler, der kan bruges til både postkasse, fælleshus og egen hoveddøre, er de jo ret dyre at få lavet nye af, fordi det hele skal kodes om..

Så idag tænkte jeg at når jeg alligevel går hjemme med en febersyg basse, så kunne jeg lige tage pause fra projektskrivning, og skifte betrækket på sofaen, så det andet kunne blive vasket, og sørme om ikke jeg finder den anden nøgle..

Var ellers sikker på at den var røget ud med reklamerne..

Så er jeg tilbage dertil hvor jeg i mit 22 år lange liv ALDRIG har mistet en nøgle jeg ikke har fundet igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

Bak

An&Jo skriver:

Jeg har for længe siden mistet min ene nøgle, og da det er kode nøgler, der kan bruges til både postkasse, fælleshus og egen hoveddøre, er de jo ret dyre at få lavet nye af, fordi det hele skal kodes om..

Så idag tænkte jeg at når jeg alligevel går hjemme med en febersyg basse, så kunne jeg lige tage pause fra projektskrivning, og skifte betrækket på sofaen, så det andet kunne blive vasket, og sørme om ikke jeg finder den anden nøgle..

Så er jeg tilbage dertil hvor jeg i mit 22 år lange liv ALDRIG har mistet en nøgle jeg ikke har fundet igen..

Super godt! Altid fantastisk at spare penge

Anmeld

14. marts 2012

An&Jo

anbo skriver:

Super godt! Altid fantastisk at spare penge

jaa, især når man skal ligge med dobbelt husleje det halve af måneden..

Anmeld

14. marts 2012

Maja_4000

Fedt

Anmeld

14. marts 2012

MissMaria

Det et utroligt hvor man kan finde sine ting

Anmeld

14. marts 2012

An&Jo

Maja_4000 skriver:

Fedt

jaa..

Anmeld

14. marts 2012

An&Jo

MissMaria skriver:

Det et utroligt hvor man kan finde sine ting

Jaa, jeg forstår det simpelthen ikke, især ikke hvordan den er havnet der.. :O mine nøgler ligger altid på bordet..

Men så fedt at jeg lige bestemte mig for at vaske betrækket..

Anmeld

14. marts 2012

B&J

ej hvor er det super dejligt du fandt den

Anmeld

14. marts 2012

An&Jo

B&J skriver:

ej hvor er det super dejligt du fandt den

jaa, det reddede lige reste naf dagen..

Anmeld

14. marts 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

Jubiiii Altid dejligt når sådan noget sker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.