navne sutten - baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2012

ledermus

Princesspigen skriver:

jeg er kun 10+1 idag..

men har mange tanker omkring alt der er værd at vide i forhold til fødsel, graviditet og især når baby kommer..

jeg ved min mor har brugt siden navnesutten (tror jeg den hedder), men i forhold til at vi ikke vil vide om det bliver dreng eller pige før fødslen og i forhold til at vi faktis ikke ved om baby vil bruge sutter så tænkte jeg om i ville dele jeres erfaring med mig..

sutter til babyer, skal det være silikone eller hvad skal de være ? nogle der har erfaring med om de skal være runde, flade eller hvad jeres børn brugte...

jeg tænker lidt i forhold til at jeg som ny første gangs mor godt kunne få brug for i ny og næ at jeg fx kan tage et bad, eller tage ned og handle 1 time uden den lille skal med og i den forstand kæreste så sku ku tage over, jeg evt ku malke ud og den lille så ku få fra sutte flaske ind til jeg kom tilbage igen..

hvad er jeres erfaringer og tanker omkring det her ? ?

ingen tvivl om at jeg skal amme hvis ikke noget går galt..

jeg køber sutter til min søn via navnesutten.dk Synes det er gode produkter og hurtig levering

Jeg køber dem derinde fra som hedder symmetriske esska happy med silikone da det er dem han helst vil bruge. Har prøvet med latex også men er gladest for dem med silikone og formen på dem er den der har været bedst til min søn har aldrig kunne få ham til at bruge runde sutter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

Princesspigen

ledermus skriver:

jeg køber sutter til min søn via navnesutten.dk Synes det er gode produkter og hurtig levering

Jeg køber dem derinde fra som hedder symmetriske esska happy med silikone da det er dem han helst vil bruge. Har prøvet med latex også men er gladest for dem med silikone og formen på dem er den der har været bedst til min søn har aldrig kunne få ham til at bruge runde sutter

købte i sutter fra navne sutten da i sku finde ud af hvilke han ville bruge eller brugte i nogle billiger mens du fandt ud af det ?

Anmeld

15. marts 2012

ledermus

Princesspigen skriver:

købte i sutter fra navne sutten da i sku finde ud af hvilke han ville bruge eller brugte i nogle billiger mens du fandt ud af det ?

jeg brugte billige fra supermarkedet mens jeg fandt ud af hvilke han ville bruge

Anmeld

15. marts 2012

Princesspigen

ledermus skriver:

jeg brugte billige fra supermarkedet mens jeg fandt ud af hvilke han ville bruge

okay smart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.