Klapvogn og kørepose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.235 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. marts 2012

MyLove E

Hej.

Vi er en familie som bor et stykke fra venner og familie. Så er tid afsted i weekenderne. Vi har så købt en klapvogn og er nu begyndt at overveje at tage den med i stedet for barnevogn.

Klapvogn kan ligges helt ned så vores søn kan sove i den, men skal man så ha en kørepose. Vi har en voksi pose, men den er jeg ikke babyer så glad for at bruge. Syntes han er for stor til den. Han er 10mdr ..

Hvordan gjorde/gør i hvis de små sover i klapvognen ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

Janni.

Her får han en trøje eller jakke på, hue/ vanter og en dyne over. På med overlæderet (tror jeg det kaldes). Evt regnslag på da det isolerer varmen.

Selvfølgelig kommer det også an på vejret.

Anmeld

14. marts 2012

MyLove E

Janni. skriver:

Her får han en trøje eller jakke på, hue/ vanter og en dyne over. På med overlæderet (tror jeg det kaldes). Evt regnslag på da det isolerer varmen.

Selvfølgelig kommer det også an på vejret.

Vi har ikke noget overlædre til vores klapvogn. tror jeg ikke..
Men tak dit svar:-):-)

Anmeld

14. marts 2012

Team Putte

Tauf skriver:

Hej.

Vi er en familie som bor et stykke fra venner og familie. Så er tid afsted i weekenderne. Vi har så købt en klapvogn og er nu begyndt at overveje at tage den med i stedet for barnevogn.

Klapvogn kan ligges helt ned så vores søn kan sove i den, men skal man så ha en kørepose. Vi har en voksi pose, men den er jeg ikke babyer så glad for at bruge. Syntes han er for stor til den. Han er 10mdr ..

min kusine gjorde det samme da hun besøgte mig med hendes lille dreng.. Dyne på og regnslag ud over fordi det blæste 

Anmeld

14. marts 2012

MyLove E

Team Putte skriver:

min kusine gjorde det samme da hun besøgte mig med hendes lille dreng.. Dyne på og regnslag ud over fordi det blæste 

Super. Tak for svar.

Den fylder jo ikke så meget som barnevogn..

Anmeld

14. marts 2012

Team Putte

Tauf skriver:

Super. Tak for svar.

Den fylder jo ikke så meget som barnevogn..

Nemlig synes oz selv det var skide smart og nemmere at slæbe op i min daværende 2. sals lejlighed end en stor barnevogn

Anmeld

15. marts 2012

Tona

Tauf skriver:

Hej.

http://www.tinyzone.dk/product.asp?product=1971

Den er supergod og varm og den har huller i ryggen så den kan gå i både barnevogn og klapvogn. Den kan så bruges som sovepose i barnevognen eller klapvognen og den kan også bruges som fodpose i klapvognen. Enten uden bund i hvis barnet har beskidte sko på eller med bund i hvis barnet ikke har det. Vi har rigtig nydt her hvor det var så koldt at vi kunne sætte Amanda i den i klapvognen og så lyne den helt op så hun stadig var helt dækket og varm selv om hun sad op. For mange fodposer dækker jo kun benene  Der er god plads til barnet i den. Min datter en en meget stor pige og hun passer den stadig rigeligt selv om hun er 14 mdr. Vi har en Slee-bee i barnevognen, men hun har sovet i den anden her også mens det var vinter og hun var lækkert varm bare i alm. tøj og en ekstra trøje og hue og vanter. Altså ligesom man ville gøre i en Voksi.

Man kunne nok også (i alt fald når det ikke er frost) bare give barnet flyverdragt og overtræksfutter, hue og vanter på og så en dyne over

Anmeld

15. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her var det også tøj efter årstid, også overlærede på og et regnslag! Vh stine

Anmeld

15. marts 2012

Maja_4000

Vi har købt den billigste kørepose de havde i Kære Børn .. Mener den kostede 100 kr Der er huller i til selen , og så får hun jakke/fleecedragt på alt efter vejret

Anmeld

15. marts 2012

Mille83

Tauf skriver:

Hej.

Syntes du han er for stor til en voksi pose?

Her kan jeg sagtens finde på at smide Nicoline 22 mdr i en voksi pose og klapvogn og gå en tur? 

Så ved man da de ikke fryser 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.