P-piller , kan man ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2012

Anonym trådstarter

Gaia skriver:

Skift p-pille, dyrk sex selvom lysten ikke er i top. Sexlysten skal fodres dvs. At jo mere sex des mere lyst får du også. Selvom det selvf. Er svært at komme igang når lysten mangler. Derudover må du ikke føle dig forpligtet til sex eller have dårlig samvittighed overfor kæresten. Det giver nemlig samme effekt = mindre lyst. Hvis du føler et forventningspres om sex, så mindskes din lyst også. Derfor er det bedste i kan gøre. Kæl uden forventningen om sex f.eks. Uden at berører kønsdelene osv. Derfra kan i laaangsomt bevæge jer hen imod sex igen, når du føler dig klar. Men alle forventningerne som sex skal altså væk, så du kan slappe af. Din kæreste må i så fald tilfredsstilleaig selv i en periode. I kan evt også massere hinanden ( igen uden omtræk til sex). Du styre farten. Men altså snak med din kæreste om den manglende lyst, for ham til at bekræfte dig, at du er skøn og dejlig og at det er ok. Jo mere ok du føler det er ikke at have lyst til sex jo mere lyst vil du sikkert også få.

Derudover kan du evt. Skifte til spiral, kondom eller som nævnt et andet mærke p-piller. 

ja det er da i hvertfald en start .

tak for dine råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

Gaia

Anonym skriver:

ja det er da i hvertfald en start .

tak for dine råd

Har selv været inde i sådan en periode og herhjælp det at jeg fik at vide at det er ok og at der ingen forventninger var. Mange gange tror jeg også vi pålægger os mere pres end der reelt er. Og når presset så er væk, så tror jeg det hele letter meget mere. 

Anmeld

15. marts 2012

Anonym trådstarter

Gaia skriver:

Har selv været inde i sådan en periode og herhjælp det at jeg fik at vide at det er ok og at der ingen forventninger var. Mange gange tror jeg også vi pålægger os mere pres end der reelt er. Og når presset så er væk, så tror jeg det hele letter meget mere. 

min mand er ved at få nok af det - fordi han har ventet så længe og der endnu ikk er lys foruden ..

men vi har et barn og når barnet er lagt i seng, så jeg træt ... man køre jo meget i den samme vane lige pludselig.. og er meget på .

Anmeld

16. marts 2012

Tona

Anonym skriver:

Kan ens p-piller gør så man mister sex lysten ?

Hvad kan ellers skyldes at man ingen sex lyst har ?

Ja det kan de. Det er jo kunstige hormoner som går ind og påvirker helt dit system.

Det kan også skyldes mange andre ting, men hvis du ellers er glad og tilfreds og problemet startede kort tid efter at du kom på p-piller, så ville jeg være tilbøjelig til at give dem skylden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.