hjæææælp styr på cyklus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. marts 2012

Mariajny

hej alle... nogen der har en ide til hvordan man får styr på sin cyklus??

altså uden man skal forbi lægen og alt det der.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

FrkZier

Mariajny skriver:

hej alle... nogen der har en ide til hvordan man får styr på sin cyklus??

altså uden man skal forbi lægen og alt det der.

hvad mener du med 'styr på sin cyklus'?

Anmeld

14. marts 2012

Mariajny

FrkZier skriver:

hvad mener du med 'styr på sin cyklus'?

jeg smed p pillerne for et år siden, selvfølgelig fordi vi ønsker os en lille.. men kan overhovdet ikke holde styr på den. nogen gange bliver den væk, andre gange kommer den mellem 28-43 dag.

tænkte bare om man selv kunne gøre noget for den skulle blive reglmæssig ?

Anmeld

14. marts 2012

FrkZier

Mariajny skriver:

jeg smed p pillerne for et år siden, selvfølgelig fordi vi ønsker os en lille.. men kan overhovdet ikke holde styr på den. nogen gange bliver den væk, andre gange kommer den mellem 28-43 dag.

tænkte bare om man selv kunne gøre noget for den skulle blive reglmæssig ?

tror ikke der er noget du selv kan gøre for den bliver reglmæssig, men hvis den efter et år stadig ikke er reglmæssig kunne det godt være du skulle overveje at snakke med din læge om det, det kan jo være der er en grund til det

men for at holde styr på datoer osv. kan jeg anbefale en p-tracker til Iphones og smartphones så kan du da ihvertfald holde styr  på hvornår du har mens osv

Anmeld

14. marts 2012

Mariajny

FrkZier skriver:

tror ikke der er noget du selv kan gøre for den bliver reglmæssig, men hvis den efter et år stadig ikke er reglmæssig kunne det godt være du skulle overveje at snakke med din læge om det, det kan jo være der er en grund til det

men for at holde styr på datoer osv. kan jeg anbefale en p-tracker til Iphones og smartphones så kan du da ihvertfald holde styr  på hvornår du har mens osv

jeg må have fat i ham hr. doktor.. han siger sikkert bare at jeg skal vente og se tiden an...(har en gammel læge)

har de sidste 6 dage haft total ømme bryster ( første gang siden jeg smed p pillerne) testede i går aftes negativ. men ved jo heller ikke hvornår jeg kan teste... det er 35 dage siden sidste mens første dag

Anmeld

14. marts 2012

FrkZier

Mariajny skriver:

jeg må have fat i ham hr. doktor.. han siger sikkert bare at jeg skal vente og se tiden an...(har en gammel læge)

har de sidste 6 dage haft total ømme bryster ( første gang siden jeg smed p pillerne) testede i går aftes negativ. men ved jo heller ikke hvornår jeg kan teste... det er 35 dage siden sidste mens første dag

tror at hvis jeg var dig ville jeg vente med at teste til du var nået den dag hvor din aller længste cyklus har været på

Anmeld

14. marts 2012

Mariajny

FrkZier skriver:

tror at hvis jeg var dig ville jeg vente med at teste til du var nået den dag hvor din aller længste cyklus har været på

ja kan godt være jeg skulle prøve og vente den uge.

men tror nu jeg må prøve lægen, har næsten ellers lige fået en underlivsundersøgelse, der var alt fint.

Anmeld

14. marts 2012

FrkZier

Mariajny skriver:

ja kan godt være jeg skulle prøve og vente den uge.

men tror nu jeg må prøve lægen, har næsten ellers lige fået en underlivsundersøgelse, der var alt fint.

under alle omstængidheder synes jeg du burde prøve at snakke med din læge

Anmeld

14. marts 2012

Mariajny

FrkZier skriver:

under alle omstængidheder synes jeg du burde prøve at snakke med din læge

jep... tusind tak for at du gad bruge tid på at svare fortsat god dag

Anmeld

14. marts 2012

FrkZier

Mariajny skriver:

jep... tusind tak for at du gad bruge tid på at svare fortsat god dag

det var da så lidt, du må også have en dejlig dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.