Blev enlig mor for en lille måneds tid siden efter at forholdet til mit barns far gik i stykker efter over 5 år sammen..
Siden da er det hele bare gået op og ned, jeg har simpelthen været så nedtrykt og ked af det og syntes bare det hele bliver slemmere dag for dag.. Manden har allerede været sammen med en ny og det er noget der gør virkelig ondt..
Mit barn og jeg bor stadig i vores gamle lejlighed og leder virkelig efter noget nyt så vi kan få en ny start, igår skulle jeg have svar på om jeg havde fået en af de 2 lejligheder jeg er blevet tilbudt, men selvfølgelig fik jeg ikke nogen..
Jeg har ikke råd til hele huslejen til d. 1 og håber virkelig at mit barns far vil betale igen, men lige nu hader han mig så meget at han nægter at snakke med mig.. Har intet ondt gjort ham, tror bare han nyder sit liv som er fyldt med nye damer og intet ansvar..
For et par dage siden blev vi enige om at han skulle have vores barn hver anden weekend, og for min skyld må han hellere end gerne se ham meget mere end det, men han virker ikke interesseret
Det gør så ondt at vores barn savner sin far så meget og er meget ked af det hele tiden.. (Faren er flyttet langt væk desværre)
Jeg har tudet og tudet i flere dage nu og føler jeg er på randen til et sammenbrud, jeg har idag kontaktet lægen for at spørge om de ku hjælpe mig med at finde ud af om jeg er ved at få en depression men jeg kunne først få en tid om 9 DAGE !!!! Jeg føler ikke jeg kan vente så længe
..
Jeg har tabt 8 kilo på en lille måned og kan ikke huske hvornår jeg sidst har følt glæde, jeg tuder konstant og skælder mit barn ud over ingen ting jeg har det virkelig frygteligt.. Selv nu sidder jeg og tuder igen..
Måtte ud med det.. Jeg skammer mig over at have det sådan, og ikke bare kan komme videre med mit liv
Det værste er at tanken om at give mit barn til sin far og så bare gøre en ende på mit liv har været der, så behøver barnet ikke at se mor så ked af det hele tiden
Men kunne ikke finde på det, det er bare skræmmende at tanken ofte har været der..
Anmeld