Hvordan går det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. marts 2012

Nattøs

Hvordan går det med jer alle sammen

Jeg har det fint, har en smule pluk veer engang imellem, intet der gøre ondt og jeg har en meget livlig pige inde i mig. Kan ikke andet end at grine af hende og bede hende sove, hvis det er sent om aften Hun høre nogenlunde efter, men igang opdaget jeg, at hun regere på sin fars stemme for hver gang at han sagde noget igår, ja så faret hun rundt, men når han var stille og måske sov, var det som om at hun faldt til ro igen. Lyder underligt, men jeg kan mærke hende så tydeligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

projekt-ønskebarn

Her går det også godt. Jeg mærker hende desværre ikke så meget endnu, da jeg har en foranliggende moderkage men jeg har da mærket hende sparke - det er mest om morgen eller hvis jeg virkelig slapper af og koncentrere mig om det. I en travl hverdag mærker jeg hende ikke. Håber det snart kommer  

Jeg døjer lidt med ondt i lænden hvis jeg har sidder eller ligget forkert og må tit ligge en pude i ryggen men er også først begyndt at vokse rigtigt efter uge 20 og det går stærkt nu  

Har døjet med for lav blodprocent men ekstra jern har hjulpet gevaldigt på det og har givet mig mere energi. 

Ellers kan jeg ikke klage over noget. Jeg nyder bare hver dag jeg kan mærke hende og hver dag der går så jeg er tættere på termin 

Min mand og jeg skal rejse i påsken, en sidste tur alene inden det bliver et helt andet liv vi får. Vi glæder os  

Anmeld

15. marts 2012

Blirnokaldrigfru

Hej med jer

Jeg har også døjet med plukkeveer - synes det er tidligt :/ men de er heldigvis lidt aftagende igen lillepigen sparker lystigt, og vi snakker meget om navne, men er nok havnet på Melissa Synes det er skønt, at når jeg tænker på hende og ser hendes tøj, at så er det "Melissa" - og ikke bare baby

Jeg døjer meget med alle gener synes jeg :/ får nemt kvalme stadig, er megaaa træt, kan snart ikke bukke mig mere (ikke fordi jeg er særlig stor, men det er faktisk ubehageligt alligevel), sover dårligt om natten - får nærmest kramper i benene!? så har jeg hele tiden ondt i maven (som i toilet-ondt-i-maven), kløende bryster og maveskind - og jeg kunne blive ved..

Men tanken om havd vi får ud af det - er det hele værd og elsker når vi køber ind eller snakker fremtid

håber i andre har det godt..

Anmeld

15. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Nattøs skriver:

Hvordan går det med jer alle sammen

Jeg har det fint, har en smule pluk veer engang imellem, intet der gøre ondt og jeg har en meget livlig pige inde i mig. Kan ikke andet end at grine af hende og bede hende sove, hvis det er sent om aften Hun høre nogenlunde efter, men igang opdaget jeg, at hun regere på sin fars stemme for hver gang at han sagde noget igår, ja så faret hun rundt, men når han var stille og måske sov, var det som om at hun faldt til ro igen. Lyder underligt, men jeg kan mærke hende så tydeligt.

Her går det ok! Er lige blevet deltids sygemeldt pga bækken løsning, i især den højre side. Har ondt ned i benet, og en del halsbrand, men syntes ellers jeg har det godt! 

Mærker bette pigen rigtig meget hver dag og nyder det bare helt vildt. Thea glæder sig til at blive storesøster og ka slet ik lade maven være hvis hun lige ser den. Så hyggeligt! Vh stine

Anmeld

16. marts 2012

Ditte-3

her går det også oki.

må dog indrømme jeg ikke har haft så mange gener i de andre greviditeter som dene gang.

maven er ved at være godt stor så er spent på hvor stor han bliver der inde ss heldig vis skal vi til vægt skaning den 2-7 jeg jeg har født store børn.

vi glæder os også alle til maj hvor vi tager en tur til sverie med de store børn enden den bette kommer s og der regner vi med at købe noget af baby udstyret over da det er noget billiger end her i dk sss glæder mig s

Anmeld

16. marts 2012

Nattøs

Frk P. skriver:

Hej med jer

Jeg har også døjet med plukkeveer - synes det er tidligt :/ men de er heldigvis lidt aftagende igen lillepigen sparker lystigt, og vi snakker meget om navne, men er nok havnet på Melissa Synes det er skønt, at når jeg tænker på hende og ser hendes tøj, at så er det "Melissa" - og ikke bare baby

Jeg døjer meget med alle gener synes jeg :/ får nemt kvalme stadig, er megaaa træt, kan snart ikke bukke mig mere (ikke fordi jeg er særlig stor, men det er faktisk ubehageligt alligevel), sover dårligt om natten - får nærmest kramper i benene!? så har jeg hele tiden ondt i maven (som i toilet-ondt-i-maven), kløende bryster og maveskind - og jeg kunne blive ved..

Men tanken om havd vi får ud af det - er det hele værd og elsker når vi køber ind eller snakker fremtid

håber i andre har det godt..

Godt råd få din kæreste/mand til at massagere dine læg muskler, det gøre min, når der er behov for det. Der kan godt opstå nogle knuder der, som giver kramperne. Eller stræk ud inden du går i seng 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.