NF i morgen!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. marts 2012

Bak

Er så spændt og kan næsten ikke koncentrere mig! Det er slet ikke godt, for skal skrive speciale hele dagen, som skal være færdig på søndag! Nogen med et godt koncentrations-råd? 

Er virkelig spændt på i morgen. Har ikke lidt af kvalme, har kun være lidt ekstra træt, ingen blødninger (7-9-13!) så har faktisk haft et rigtigt godt 1. trimester, men nu begynder nervøsiteten at indfinde sig! Håber sådan at alt er, som det skal være

Ville ikke det store med dette indlæg, det var nok bare endnu en overspringshandling God dag jer alle derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

FrkZier

anbo skriver:

Er så spændt og kan næsten ikke koncentrere mig! Det er slet ikke godt, for skal skrive speciale hele dagen, som skal være færdig på søndag! Nogen med et godt koncentrations-råd? 

Er virkelig spændt på i morgen. Har ikke lidt af kvalme, har kun være lidt ekstra træt, ingen blødninger (7-9-13!) så har faktisk haft et rigtigt godt 1. trimester, men nu begynder nervøsiteten at indfinde sig! Håber sådan at alt er, som det skal være

Ville ikke det store med dette indlæg, det var nok bare endnu en overspringshandling God dag jer alle derude

for alt er som det skal være

Anmeld

14. marts 2012

Bak

FrkZier skriver:

for alt er som det skal være

Tak

Anmeld

14. marts 2012

Nadja+Baby+2012

For at alt er helt perfekt!! Jeg skal også til NF i morgen.. Er så spændt! Glæder mig til at se lille blypper..

Anmeld

14. marts 2012

Bak

Nadja+Baby+2012 skriver:

For at alt er helt perfekt!! Jeg skal også til NF i morgen.. Er så spændt! Glæder mig til at se lille blypper..

Tak og  i lige måde for at alt er perfekt hos dig også! Det er næsten værre med ventetiden nu, hvor scanningen er så tæt på

Anmeld

14. marts 2012

Nadja+Baby+2012

anbo skriver:

Tak og  i lige måde for at alt er perfekt hos dig også! Det er næsten værre med ventetiden nu, hvor scanningen er så tæt på

Taak

Ja, jeg har bare talt dage den sidste uge altså! Jeg er som et lille barn der har fødselsdag.. tror os min kæreste er ved at være træt af at høre på mig  hehe

Anmeld

14. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Held og lykke og rigtig god fornøjelse! Vh stine

Anmeld

14. marts 2012

Bak

Nadja+Baby+2012 skriver:

Taak

Ja, jeg har bare talt dage den sidste uge altså! Jeg er som et lille barn der har fødselsdag.. tror os min kæreste er ved at være træt af at høre på mig  hehe

Hehe tror, det er samme situation her Min kæreste virker heller ikke ligeså utålmodig, men jeg er godt nok spændt på, hvordan han reagerer i morgen Viste ham scanningsbilleder fra andre søde brugere herinde og han blev helt overrrasket over, hvor meget det ligner et rigtigt lille barn nu! Sidst vi så den (selvbetalt scanning i uge 8), var det bare en lille hvid "klump"

Anmeld

14. marts 2012

Bak

StineW79 skriver:

Held og lykke og rigtig god fornøjelse! Vh stine

Tusind tak

Anmeld

14. marts 2012

Lenaogkasper

Har lige været til NF i dag

glæd dig det er stort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.