Skal I på sex-messe ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.000 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. marts 2008

Pia.

eller siger det jer intet ??

Min mand og jeg har været afsted et par år og det er nu okay... Der er lidt for en hver smag også ting man springer hutigt hen over ;)

er bare nysgerrig....

(H) - kram fra Pia, som skal til sin mors 50 års fødselsdag i morgen så vi skal ikke afsted i år i hvert fald...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2008

A.I.G.

Ja - det er for meget

men meget praktisk hvis du liiiiige mangler en dildo der går fra hullet og op til halsen, sådan en fiks sportstaske model.
Eller en hat der ligner et pikhovede

Indrømmet jeg har været til det et par gange....... Bare fordi det var der og der ikke skete en skid Åbenrå ellers

Anette (der netop har svaret således på nb )

Anmeld

7. marts 2008

Honningblomst

Nej, det må jeg indrømme at jeg ikke gider bruge min tid på...det jeg mangler skulle jeg nok kunne finde på nettet elller i en butik hernede..Så nej, det skal vi ikke.
Dog planlægger vi en tur til KBH, hvor vi skal ud se et par muséer eller fem;)...det er lidt mere mig.
Knus Eva...som ikke er snerpet, bare bevidst om min kostbare tid...;)

Anmeld

7. marts 2008

Balderson

Hej

Hvis jeg var 20 år ville jeg måske finde det sjovt med sex-messe, men må sige at jeg sætter min tid noget højre end at rende rundt sådanne steder..

Nu om dage kan man finde alt hvad man har brug for på nette..

God weekend

Mvh

Anmeld

7. marts 2008

Githa

Nej det skal vi ikke... så hellere bare lige smutte i en shop eller ind på nettet og handle...(L) Føler ikke min tid er til at tage på en sådan messe.

Anmeld

7. marts 2008

Tynen

Har været en enkelt gang for 4 år siden da jeg var 18 og der syntes jeg ikke det var så fantastisk igen.

Der stod nogle harske ældre (No offence) damer og spurgte min kæreste om han ikke skulle have nogle remme med hjem og binde svigermor med - Og DER var jeg bare så færdig med at traske rundt der - YAIKS! 8(

Synes sgu det var lidt frastødende, men måske er det bare Viborg generelt der aldrig sker noget vildt og sjovt i??! :)

Trine

Anmeld

7. marts 2008

stinna87

Hej!

Har aldrig været afsted, men kunne godt tænke mig det.. Fordi jeg er en smule nysgerrig (eller meget:$) Men det har bare aldrig passet ind i programmet, så har ikke fået stillet nysgerrigheden endnu...

Kristina

Anmeld

8. marts 2008

rlyn

Jeg har været afsted et par gange for nogle år siden, men synes sq ikke det er så spændende - med mindre man er en 20-årig knægt med hang til labre tøser med store kasser ;)

Jeg finder mine "varer" et andet sted ;)

Knus
Rikke

Anmeld

8. marts 2008

Nan

A.I.G. skriver:

Ja - det er for meget

men meget praktisk hvis du liiiiige mangler en dildo der går fra hullet og op til halsen, sådan en fiks sportstaske model.
Eller en hat der ligner et pikhovede

Indrømmet jeg har været til det et par gange....... Bare fordi det var der og der ikke skete en skid Åbenrå ellers

Anette (der netop har svaret således på nb )

Jeg vil have den hat!

Anmeld

9. marts 2008

Pia.

ja der var mange blandede svar *SS*

Selvfølgelig kan man købe hvad man skal bruge på nettet, men vi syntes det er hyggeligt at tage en tur til KBH og kikke lidt...

En fræk kæreste tur (L)

(H) fra Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.