Er da bare alt for SKRUK.. Andre der er det???????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

850 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. marts 2012

Tullepii

Jeg er simpelthen så skruk for tiden, mine æggestokke klapper helt vildt

Det er da frygtelig

Er der andre der har det sådan??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

chael

Nooo

Men har også 3 stk. Den sidste ankom i oktober

Så nej, jeg er bestemt ikke skruk, for første gang. Men skal da ikke afvise at om et par år, eller 5, så kunne en efternøler komme på tale

*Camilla

Anmeld

14. marts 2012

2babygirls

Tullepii skriver:

Det er da frygtelig

Miiiiiiiig !

Anmeld

14. marts 2012

MyLove E

Tullepii skriver:

Det er da frygtelig

Jeg er ikke sådan helt vildt skruk. Men vil gerne snart ha barn nr 2:-)

Anmeld

14. marts 2012

Holbæktrunten

Tullepii skriver:

Det er da frygtelig

Ja lidt - især efter at min veninde afslørede at hun er gravid igen, i går... Der kommer til at være 13 mdr mellem hendes. Og en fra min mdr gr blev gravid efter 4 uger, så der bliver 10 mdr mellem hendes.

Tror jeg e mest skruk fordi at jeg føler mig lidt snydst for den første tid med min søn, da faderen har en efterfødselsreaktion. Så det blev ikke som eg forventede og var fuldstændig ødelagt de første 4 mdr. Og så hjælper det nok heller ikke at manden ikke ved om/hvornår han bliver klar til en mere... 

Anmeld

14. marts 2012

Bryndis

Tullepii skriver:

Det er da frygtelig

JA

Har to stk på 16 mdr og 3 år og de er ved at blive såå store at jeg snart bliver nødt til at have en baby snart

Anmeld

14. marts 2012

MorDk

MIIIGH! Også swelvom jeg er gravid. Glæder mig bare til baby kommer til september. Inden jeg blev gravid var jeg også vildt skruk... allerede da min søn var 10 mdr. hihi

Anmeld

14. marts 2012

Tullepii

Holbæktrunten skriver:

Ja lidt - især efter at min veninde afslørede at hun er gravid igen, i går... Der kommer til at være 13 mdr mellem hendes. Og en fra min mdr gr blev gravid efter 4 uger, så der bliver 10 mdr mellem hendes.

Tror jeg e mest skruk fordi at jeg føler mig lidt snydst for den første tid med min søn, da faderen har en efterfødselsreaktion. Så det blev ikke som eg forventede og var fuldstændig ødelagt de første 4 mdr. Og så hjælper det nok heller ikke at manden ikke ved om/hvornår han bliver klar til en mere... 

Nej det gør det heller ikke bedre Håber i snart bliver okay

Anmeld

14. marts 2012

FruHolm <3

MIIIG ! det har jeg været siden min dreng var 3 måneder så det er ved at være i 1 år, men kæresten vil vente så jeg går bare og "ringer med klokkerne" hele tiden .

Men nu voksede min dreng også så hurtigt at han ikk rigtigt var sådan en lille baby men en stor baby ( i manges øjne en kæmpe baby) 

Uha hvor ville jeg elske at være gravid igen :') <3

Anmeld

14. marts 2012

FruHolm <3

MIIIG ! det har jeg været siden min dreng var 3 måneder så det er ved at være i 1 år, men kæresten vil vente så jeg går bare og "ringer med klokkerne" hele tiden .

Men nu voksede min dreng også så hurtigt at han ikk rigtigt var sådan en lille baby men en stor baby ( i manges øjne en kæmpe baby) 

Uha hvor ville jeg elske at være gravid igen :') <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.