Hvornår går slimproppen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

710 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. marts 2012

Anonym trådstarter

Hej piger . (: 

Jeg er i uge 39+4 og venter og venter.. Jeg er så utålmodig...

Som nok nogle af jer kender!  

Jeg er nysgerrig på hvornår slimproppen går og om den overhovedet går?? For jeg bliver tit spurgt af min mor og veninder om den er gået... Og nej det er den ikke? Fortæller jeg så... Men sidder selv og tænker på hvornår den kommer ud..... Men har os hørt at det er slet ikke sikkert at den går? Hmmm.... Hvad gjorde den ved jer? 

Knus & god dag! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

B&J

jeg fik aldrig lov at se min så tror ikke altid den går

Anmeld

14. marts 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg fik aldrig lov at se min så tror ikke altid den går

Okay, og hvor langt var du henne.. Da du fødte? (: 

Anmeld

14. marts 2012

B&J

Anonym skriver:

Okay, og hvor langt var du henne.. Da du fødte? (: 

mit vand kig 13 dage før terminen og 9 dage før fødte jeg

Anmeld

14. marts 2012

Eliza

jeg blev sat igang 41+3.. så en masse finde ting komme ud af mig den dag (vand,blod og baby) men intet slim, hverken den dag eller andre

Anmeld

14. marts 2012

Anonym trådstarter

Eliza skriver:

jeg blev sat igang 41+3.. så en masse finde ting komme ud af mig den dag (vand,blod og baby) men intet slim, hverken den dag eller andre

Okay (:

Jeg må bare vente....Man siger jo at slimproppen er tegn på at der snart sker noget... (:

Anmeld

14. marts 2012

Ciss

Første gang så jeg ikke noget til den.

Anden gang gik den ca et døgn før fødslen.

Det er vist meget forskellig. Den kan vist også nogen gange gå lang tid i forvejen for så at gendannes bagefter, har jeg hørt.

Anmeld

14. marts 2012

Frk.S

Det er vist meget forskelligt - og ikke altid tegn på snarlig fødsel. Jeg har hørt om flere hvor den er gået flere uger før. Og også nogen hvor den er gået meget tidligt, og så dannet igen.

MEN hos mig gik den samme dag som jeg gik i fødsel. I løbet af eftermiddagen kom hvad jeg tror var noget af den. Lige inden sengetid (tror det var ved 21-22 tiden) gik resten.

Jeg fik min første ve kl. 22.59

Anmeld

14. marts 2012

lycly

Jeg fødte 40+0 og min slimprop gik aldrig. Gjorde vandet heller ikke, de tog det på hospitalet

Anmeld

14. marts 2012

vitapigen

Min jordmoder tager det ikke så højtideligt med den slimprop. For ved nogen, går den uger før termin og bliver gendannet igen, så hvis hun sagde at det var et tegn på fødsel ville mange panikke hvis den gik lang tid før... Og kan godt følge hende

Min gik på terminsdagen og fødte dagen efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.