Når en mand kan støde i bunden - så mærker han vel spiralen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

37.379 visninger
14 svar
0 synes godt om
13. marts 2012

qp

Hey igen (dem af jer som har læst min anden tråd om, at sælge en spiral vil måske få en dybere forståelse for situationen i denne tråd)!

Jeg har gået og glædet mig til, at få indlagt en spiral og blev for nylig ret skuffet og modløs da min læge ik kunne komme ind og få den lagt. Jeg blev bedt om, at bestille tid hos en gynekolog. Jeg har jo så for nylig mødt en dejlig fyr, som nærmest har udvist glæde og lettelse over, at det ikke lykkedes min egen læge, at få den lagt op idét at sex med en kvinde som havde spiral nærmest havde været den mest dårlige oplevelse han nogensinde havde haft idét han kunne mærke den. - Og ja det kunne være, at trådene skulle klippes kortere men det mente han ikke var problemet.

Efter dette har jeg selv gjort lidt internet research og jeg må erkende, at jeg virkelig ikke orker tanken om, at skulle rende rundt og have smerter eller pletbløde (evt i flere måneder) lige nu... Derfor mistede jeg bare helt modet mht den spiral og jeg tror heller ikke det har hjulpet på situationen, at det gjorde helvedes ondt oppe hos min egen læge.

Men altså, når en mand støder i bund - så vil han vel også kunne mærke spiralen???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

vitapigen

Min kæreste kunne i starten mærke spiralen og vi stoppede øjeblikkeligt for det var virkelig ubehageligt for ham, men så lige pludselig kunne han ikke mærke den mere... En sjælden gang har han mærket den, men så har vi bare skiftet stilling. Men det genere ikke vores sexliv. Kun i starten... Ved ikke hvorfor han ikke længere mærker dem, for kan stadig mærke trådene, hvis jeg selv mærker efter.

Din nye fyr har sikkert været uheldig... Og ja nogle kan have lidt ondt ved spiral... Jeg har slet slet ikke ondt... Men har pletblødt i 5 mdr, så der har jeg været uheldigt... Men det er meget forskelligt hvordan kroppen reagerer... Men held og lykke med dit valg

Anmeld

13. marts 2012

vitapigen

Men prøv at tænk at du for fremtiden næsten ikke vil bløde og nogle bløder SLET ikke...  Det er da fantastisk... Så vil jeg i hvert fald gerne pletbløde det første halve år for så næsten ingen mens have de næste 4½ år

Anmeld

13. marts 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Spiralen ligger i livmoderhulen, og dér når selv den mest veludrustede mand altså ikke ind. Det er trådene, han har kunnet mærke - det kunne min mand også - og det er bare at gå til lægen og få dem klippet kortere, i så fald.

Jeg har brugt spiral i sammenlagt 16-17 år og har aldrig haft problemer med pletblødning el. lign.

Anmeld

13. marts 2012

vitapigen

Hehe ja det var spiralens snore han kunne mærke

Anmeld

13. marts 2012

qp

Det lyder jo også klart til, at være en god løsning på sigt - men det er nok ikke liiiiiiiige dét når man lige har mødt en ny og alting er rigtig spændende hvis i forstår

Og ja jeg læste noget med, at de måske godt kunne mærke snoren i starten men, at den med tiden ville blive mere blød. Jeg tænker nok mest på det med, at hvis de der tissemænd der er lange nok - er det så ikke svært, at undgå at de ik mærker den?

Anmeld

13. marts 2012

qp

Mor og meget mere skriver:

Spiralen ligger i livmoderhulen, og dér når selv den mest veludrustede mand altså ikke ind. Det er trådene, han har kunnet mærke - det kunne min mand også - og det er bare at gå til lægen og få dem klippet kortere, i så fald.

Jeg har brugt spiral i sammenlagt 16-17 år og har aldrig haft problemer med pletblødning el. lign.

Årh for fanden hvor er jeg glad for, at høre du siger det!!! TAK!!! Vidste jeg jo ingenting om .... Men det er jo så de tråde han har kunne mærke og slet ikke spiralen selv??

Anmeld

13. marts 2012

qp

vitapigen skriver:

Hehe ja det var spiralens snore han kunne mærke

Ja det er så dem jeg læste godt kunne være lidt hårde i starten men som med tiden blir mere bløde

Anmeld

13. marts 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
qp skriver:

Årh for fanden hvor er jeg glad for, at høre du siger det!!! TAK!!! Vidste jeg jo ingenting om .... Men det er jo så de tråde han har kunne mærke og slet ikke spiralen selv??

Ja, det har det helt sikkert - og det kan uden tvivl også være smertefuldt nok at mærke "hårde" plastictråde med et meget følsomt sted på kroppen. I kan jo gardere jer ved, at han ikke lige jager kalorius i bund med fuld fart ved første samleje, når du evt. har fået lagt den op. Han må - om jeg så må sige - føle sig lidt frem

Anmeld

13. marts 2012

qp

Mor og meget mere skriver:

Ja, det har det helt sikkert - og det kan uden tvivl også være smertefuldt nok at mærke "hårde" plastictråde med et meget følsomt sted på kroppen. I kan jo gardere jer ved, at han ikke lige jager kalorius i bund med fuld fart ved første samleje, når du evt. har fået lagt den op. Han må - om jeg så må sige - føle sig lidt frem

Okay på den måde ... Jamen så er jeg jo meget mere rolig nu og tak for det! Men som sagt er dette ganske nyt og tanken om smerte og blødninger er ik den der ligger nærmest lige pt ... så det må sgu lige vente indtil jeg føler mig klar til det (igen).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.