Hey igen

(dem af jer som har læst min anden tråd om, at sælge en spiral vil måske få en dybere forståelse for situationen i denne tråd)!
Jeg har gået og glædet mig til, at få indlagt en spiral og blev for nylig ret skuffet og modløs da min læge ik kunne komme ind og få den lagt. Jeg blev bedt om, at bestille tid hos en gynekolog. Jeg har jo så for nylig mødt en dejlig fyr, som nærmest har udvist glæde og lettelse over, at det ikke lykkedes min egen læge, at få den lagt op idét at sex med en kvinde som havde spiral nærmest havde været den mest dårlige oplevelse han nogensinde havde haft idét han kunne mærke den. - Og ja det kunne være, at trådene skulle klippes kortere men det mente han ikke var problemet.
Efter dette har jeg selv gjort lidt internet research og jeg må erkende, at jeg virkelig ikke orker tanken om, at skulle rende rundt og have smerter eller pletbløde (evt i flere måneder) lige nu... Derfor mistede jeg bare helt modet mht den spiral og jeg tror heller ikke det har hjulpet på situationen, at det gjorde helvedes ondt oppe hos min egen læge.
Men altså, når en mand støder i bund - så vil han vel også kunne mærke spiralen???
Anmeld