ja nu har jeg virkelig været en masse igennem her den sidste tid. nogle af jer kan huske min tråd ang stress osv her for et par uger siden..
den stress har resulteret i at der er sket nogle ting i mit liv nu her som jeg har skullet tænke rigtig meget over..
jeg har været til to samtaler ved min læge nu, og har en tid igen om 14 dage, og jeg har indtil da fået til opgave at finde noget psykologhjælp som kan hjælpe mig med at få åbnet op og få lukket ordenligt ned i mine fortidsproblemer. for det er meget min fortid der er grund til at jeg ikke kan håndtere mine følelser og ikke har kunnet håndtere dem i mange år..
og jeg snakkede også meget med min læge ang mit job.. jeg havde en RIGTIG dårlig start da jeg skulle vende tilbage til mit job. jeg blev rigtig skidt behandlet og jeg følte mig slet ikke velkommen, jeg syntes ikke det forbedrede sig selvom jeg prøvede i 1½ måned.. (det lyder måske af lidt men når jeg har det som jeg har det så har det faktisk føltes som et helt år) så i dag valgte jeg at tage hen på mit arbejde og sige det op... så det har jeg gjort... jeg blev sygemeldt den 28 feb. og jeg fortsætter med at være sygemeldt til min sidste arbejdsdag. så jeg kommer ikke tilbage.. og det var med lidt blandede følelser da jeg tog afsted.. men jeg kan mærke nu at det er det rigtige for mig. jeg har simpelthen brug for at sætte mig selv i første række i det her, og der er der bare ikke plads til at skulle stå til "regnskab" for en arbejdsplads mht min sygemelding. jeg har ikke overskud til alle de praktiske ting, for kommer der alt for meget praktisk ind over det her er jeg bange for at det kommer til at overskygge mine følelser og at jeg lægger mig selv til side for at få styr på de ting der skal ordnes. og det er bestemt ikke let for mig som er gået hen og blevet en kontrolfreak... så det har jeg simpelthen gjort...
så i mit liv har jeg halvanden måned til at komme igang med mig selv inden jeg skal ordne praktiske ting.. (a-kasse, ansøgning til VUC (forkursus til sygeplejersken) og så bare få brugt min tid på de ting jeg har lyst til og så få sluppet af med alt det dårlige...
det har været hårdt at erkende at jeg har det dårligt.. det har været virkelig svært at stå frem med det over for mig selv og for min chef, min kæreste (som jo faktisk godt kunne se det) min søster (som også kunne se det). og mig selv ikke mindst..
jeg har grædt mange gange, men jeg har ikke grædt nok. det er derfor jeg har så ondt i maven. fordi jeg trænger til at få forløsninger. jeg trænger til at få gjort noget med mig...
jeg overvejer lidt at prøve noget alternativt udover psykolog.. jeg overvejer måske at forsøge mig med f.eks. en person der er uddannet i at aflæse personligheder enten via hænder eller via andre ting.. jeg har aldrig prøvet det før, og jeg har først tænkt tanken i dag.. (fik lidt inspiration i programmet mig og min mor hvor Joy og hendes mor blev håndaflæst) men jeg ved ikke om det er noget der hjælper mig eller bare fortæller mig noget jeg godt allerede ved...
men ja mit liv skal ændres.. jeg vil gerne være glad igen... jeg har ikke været rigtig glad LÆNGE...
Anmeld