gave til det store "barn" ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2012

Princesspigen

M (: skriver:

Måske der er noget herinde der kunne bruges? Der er pakker helt ned til 60 kr. (:

www.oplevelsesgaver.dk

det vil jeg lige kik på.. tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

Ciss

Gavekort på biografbilleter? Det lægger jo lidt op til noget hyggeligt i hvert fald....

En veninde af mig gav sin kæreste en samling gavekort med ting, hun ville gøre for ham (nej, ikke kun frække ting, der var også et med at støvsuge bilen f eks). Hun var også blak, og han blev rigtig glad. Her er det jo kun fantasien, som sætter grænser.

Anmeld

14. marts 2012

Gaia

Jeg ville lave en lille hjemmelavet romantisk gave plus en flaske god rødvin. Find en lille kina bog, print billeder ud af jeres liv sammen. Skriv hvad du husker, kan lide, osv ved billederne. Skriv kærligheds erklæringer til ham i bogen, hvor du fortæller hvor meget du elsker ham, hvad han betyder for dig, osv. Det er en gave han vil kunne gemme altid, en han lige får et mega selvtillidsboost af, en i kan kigge i sammen og mindes osv. 

Anmeld

14. marts 2012

hekran

Jeg er stor fortaler for denne side www.coolstuff.dk og i dit tilfælde må det være dette link  http://www.coolstuff.dk/Gaver?age=30&gender=1&priceMin=0&priceMax=175.

Der er en sjov gaveside, hvor du selv kan vælge budget, køn og alder og så finder den nogle sjove/gode idéer. 

Synes den er genial!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.