svangerskabs forgiftning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

995 visninger
17 svar
0 synes godt om
13. marts 2012

Anonym trådstarter

jeg er så bange for at jeg har fået svangerskabs forgiftning

kaster vildt meget op lige pludselig, og har hovedpine, svimmel og har flimren for øjnene

har osse ondt i maven...

men har ikke vand i kroppen og har ikke haft nogen vægtøgning.. det er min 2 graviditet..

er i behandling for slem blærebetændelse, ved ikke om det kan have noget at sige???

er i uge 27 nu.. hjælp mig piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

Kofoed.

Ring til fødegangen og det kan kun gå for langsomt. Man behøver ikke have alle symptomer for at have sygdommen og det glæder alle sygdomme.

Anmeld

13. marts 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Du skal ringe til FG, og tale med en jordemoder.

Håber det bedste

Anmeld

13. marts 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Ring til fødegangen og det kan kun gå for langsomt. Man behøver ikke have alle symptomer for at have sygdommen og det glæder alle sygdomme.

jeg må vist nok hellere ringe til fødegangen

hellere en gang for meget end en gang for lidt...

uhh er nervøs nu...

Anmeld

13. marts 2012

Kofoed.

Anonym skriver:

Hvi

jeg må vist nok hellere ringe til fødegangen

hellere en gang for meget end en gang for lidt...

uhh er nervøs nu...

Hvis det er ssf, så kan det koster jeres begges liv, så den sygdom skal man ikke spøge med. Men er det derimod ingenting, så nyd det og vær glad for, at du fik det tjekket.

Anmeld

13. marts 2012

Mor Christa

Få ringe til FG!!! krydser for at der ikke er noget!
Kom meget gerne med update! 

Anmeld

13. marts 2012

JH12

Du skal vidst ringe til Fødegangen..

Håber ikke der er noget!

Anmeld

13. marts 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Hvis det er ssf, så kan det koster jeres begges liv, så den sygdom skal man ikke spøge med. Men er det derimod ingenting, så nyd det og vær glad for, at du fik det tjekket.

jeg har ringet til fødegangen.. nåede ikke at forklare hvad der var galt, før hun sagde jeg skulle ringe til vagtlægen, da de havde mange små babyer og havde travlt..

hmmmm så nu må jeg vente...

Anmeld

13. marts 2012

Kofoed.

Anonym skriver:

jeg har ringet til fødegangen.. nåede ikke at forklare hvad der var galt, før hun sagde jeg skulle ringe til vagtlægen, da de havde mange små babyer og havde travlt..

hmmmm så nu må jeg vente...

Øh jo, fik du sagt, at du pludselig er stater med at kaste op? Prøver du så at ringe til lægevagten nu?

Anmeld

13. marts 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Øh jo, fik du sagt, at du pludselig er stater med at kaste op? Prøver du så at ringe til lægevagten nu?

nej jeg nåede ikke at forklare rigtigt.. hun snakkede bare om at hvis jeg havde en infektion, så kunne jeg ikke komme derop...

jeg kan ikke komme til vagtlægen nu, da manden er ude og jeg er alene med lillepigen.. det er bare noget rigtig møg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.