billig polterabend ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.039 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. marts 2012

liwsmor

hej skønne kvinder

så skal min veninde snart giftes og skal så planlægge bryllup, og vi er max fire tøser plus hende der skal giftes.

vi har en kvinde der kun giver 300 kr og en anden der giver max 500 kr. 

så vores budget bliver ikke særligt højt.

så ville hører om der nogen der nogen ideer eller nogen som udfør noget  herinde billigt ?måske bare forslag på hvordan dagen kan forgå?

det skal være på sjælland!

hav god aften 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

M.O.A.R.

hvad med noget poledans undervisning? ved ikke hvad det koster men bare et forlag

Anmeld

14. marts 2012

Karo

Nu ved jeg ikke hvor på sjælland i er fra.

Men hvis i er fra københavns området, kunne man jo tage en tur med kanalrundfarten med lidt vin og chips.

På sweet deal, mydeal og ligende hjemmesider kan man tit få 3 retters menuer forskellige steder i københavn (og andre steder) til halv pris. Så hvis i holder lidt øje kan i måske være helig at finde noget for jer. Jeg har prøvet det flere gange og jeg er aldrig blevet skuffet

Anmeld

14. marts 2012

sarahb

Man kan komme ud og curle på amager, det er ikke særlig dyrt, men vist rigtig sjovt i følge mine kollegaer

Anmeld

14. marts 2012

vitapigen

Når man søger på google kommer der mange sjove ting frem synes jeg  Men ellers dildo party  eller fodboldgolf, gå på vandet (i de der bolde), gokart, keraoke, klatrevægge, makeover, ridning... Kender dog ikke priserne

Anmeld

19. marts 2012

Lotus86

19. marts 2012

iris-mor

Måske er der nogle af jer i gruppen der kender en som så fx kan undervise jer i mavedans, indspille en sang, tegne croki (staves..??, men der hvor man tegner en nøgen kvinde), finde en frisør der kommer ud og sætter hendes hår, så kan i lave negle på hende.

Til min polterabend:

Vi spillede også pingvin fodbold og for hvert mål var der genstand (det er det hvor man har plastickkopper med huller i for øjnene), så havde alle gæster en ret mad med, der kom en og satte mit hår, så var der Vikingespil (det nåede vi ikke), indspillede en cd og så mavedans som afslutning. Den bedste fest i mit liv!!!

Kunne også købe billige tallerkner og så tusser til at tegne på og så dekorerer dem. Men dildoparty vil da være helt fedt!!

Anmeld

26. marts 2012

Sannesomvoksen

Hej 

Hvad med Poltermysteriet? Det foregår på Glyptoteket i København. Vil dog nok først blive billigt når i er nogle flere.

Anmeld

26. marts 2012

Sir William

I bodyshop kan man for 50 kr. per person få lagt make-up inkl. information om, hvilken der står bedst til en og hvordan man skal gøre det.

Det tager 1½ - 2 timer, bagefter kunne I jo tage et kursus i at lave cocktails og slutteligt kunne I jo sidde der hjemme, forsøge jer lidt frem med jeres færdigheder og få besøg af en der sælger sexlegetøj eller I kunne tage i byen.

Anmeld

26. marts 2012

L&V

Sir William skriver:

I bodyshop kan man for 50 kr. per person få lagt make-up inkl. information om, hvilken der står bedst til en og hvordan man skal gøre det.

Det tager 1½ - 2 timer, bagefter kunne I jo tage et kursus i at lave cocktails og slutteligt kunne I jo sidde der hjemme, forsøge jer lidt frem med jeres færdigheder og få besøg af en der sælger sexlegetøj eller I kunne tage i byen.

Body shop tilbyder det kun i hverdage, bare til info

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.