Fødested: Roskilde sygehus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.847 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. marts 2012

Pipsemor

Hej alle april-mødre

Er der nogle af jer, jeg måske render ind i på føde- eller mor-barn-gangen på Roskilde sygehus i april måned?

Jeg synes ikke, det virker som om her er så mange fra min egn?

Men held og lykke til jer alle i min terminsgruppe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

caceca

Halløjstykke

Næh, jeg skal føde på Hillerød her midt April... 

Anmeld

14. marts 2012

Pipsemor

caceca skriver:

Halløjstykke

Næh, jeg skal føde på Hillerød her midt April... 

Det er trods alt på Sjælland. 

Anmeld

15. marts 2012

caceca

Jeps, det er rigtigt...

Vi er måske ikke så mange sjællændere her i denne gruppe?

Anmeld

15. marts 2012

mille25

Pipsemor skriver:

Hej alle april-mødre

Er der nogle af jer, jeg måske render ind i på føde- eller mor-barn-gangen på Roskilde sygehus i april måned?

Jeg synes ikke, det virker som om her er så mange fra min egn?

Men held og lykke til jer alle i min terminsgruppe.

nej ikke mig jeg skal føde på randers sygehus....i starten af april håber jeg...smil....

Anmeld

15. marts 2012

LouiseRH

Jeg holder mig til Sønderborg

Anmeld

17. marts 2012

Pipsemor

Hm...

Så føder jeg da også bare helt alene. Der er lidt langt til Randers og Sønderborg, hvis der pludselig skulle være 5 min. imellem. 

Har født på disse sygehuse før? Eller er det førstegangs? Jeg skal føde for første gang, men det vil være anden gang, at jeg får et barn på Roskilde. Første gang var det bare akut kejsersnit, så denne gang, håber jeg at kunne klare det helt selv... Næsten.

Anmeld

17. marts 2012

LouiseRH

Pipsemor skriver:

Hm...

Så føder jeg da også bare helt alene. Der er lidt langt til Randers og Sønderborg, hvis der pludselig skulle være 5 min. imellem. 

Har født på disse sygehuse før? Eller er det førstegangs? Jeg skal føde for første gang, men det vil være anden gang, at jeg får et barn på Roskilde. Første gang var det bare akut kejsersnit, så denne gang, håber jeg at kunne klare det helt selv... Næsten.

Hehe ja, men skal nok sende en sød tanke når du føder! hvornår har du termin?

Jeg er førstegangs og dødsspændt på det hele! Men er så bange for at jeg sprækker hele vejen rundt ;(

Anmeld

20. marts 2012

Pipsemor

LouiseRH skriver:

Hehe ja, men skal nok sende en sød tanke når du føder! hvornår har du termin?

Jeg er førstegangs og dødsspændt på det hele! Men er så bange for at jeg sprækker hele vejen rundt ;(

Hej Louise,

Hvor er du sød. Tak. Jeg har termin officiel termin den 18. april men mine egne beregninger siger den 10. april. 

Det er anden gang jeg skal være mor, men første fødsel. Vores første blev taget ved akut kejsersnit, da jordemoderen kunne mærke hans tær. Jeg vidste altså godt han lå forkert, men de havde lagt kejsersnittet (det planlagte) en dag for sent ift. hvornår mit barn ville ud og det var 8 dage før termin. 

Denne gang ligger han vist rigtigt. Jeg har termin den 18. udfra nakkefoldsscanningen og den 10. april udfra min meget regelmæssige mens. Så nu må vi se.

Man kan sige jeg også er førstegangsfødende og jeg er ligesom dig også dødspændt og herre nervøs for at sprænge - ja, det vildeste man kan.

Hvornår er du sat til?

Anmeld

21. marts 2012

LouiseRH

Pipsemor skriver:

Hej Louise,

Hvor er du sød. Tak. Jeg har termin officiel termin den 18. april men mine egne beregninger siger den 10. april. 

Det er anden gang jeg skal være mor, men første fødsel. Vores første blev taget ved akut kejsersnit, da jordemoderen kunne mærke hans tær. Jeg vidste altså godt han lå forkert, men de havde lagt kejsersnittet (det planlagte) en dag for sent ift. hvornår mit barn ville ud og det var 8 dage før termin. 

Denne gang ligger han vist rigtigt. Jeg har termin den 18. udfra nakkefoldsscanningen og den 10. april udfra min meget regelmæssige mens. Så nu må vi se.

Man kan sige jeg også er førstegangsfødende og jeg er ligesom dig også dødspændt og herre nervøs for at sprænge - ja, det vildeste man kan.

Hvornår er du sat til?

Det bliver spændende at se hvem der har ret så!

Jeg er sat til den 26. april, men den lille bliver taget ud senest uge 37, da hun ikke vokser som hun skal og lægerne mener det vil være bedre hvis hun så kom ud. Det er nemlig min moderkage der kun giver halvt så meget næring som den skal.

Derfor render vi også til tjek 2 gange i ugen på sygehuset, for at holde øje med hende derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.