Nu er det jo forskelligt hvor langt henne vi er, men jeg tænkte på om i ved om jeres allerede har vendt sig og står med hovedet.nedad? Da jeg var.til jordemoder i uge 28 kunne hun nemlig ikke mærke det, og til sidste.lægebesøg i mandags hvor jeg var 33+2 var.hun også i tvivl, men mente at han ligger på tværs... Er lidt i tvivl om hvor vidt jeg skal bekymre mig? Og hvis min jordmoder om 2 uger ikke kan mærke det, skal jeg så ikke.insistere på en scanning?
Den gode nyhed til lægebesøget var hans størrelse, hun skønnede ham til 2200 gram i uge 33. Så han mangler ikke noget 
Vil bare lige fortælle min historie om hvordan min lille dreng har vendt sig rundt igen og igen... 
I uge 29, sagde jordemoren at hans hoved lå nede i mit bækken uden at have sat sig fast. Fik at vide at de oftest ikke vender sig derefter når man er førstegangs.
I går formiddags (32+2) var jeg til 3. lægebesøg, hvor lægen kunne mærke at hans hoved vendte nedaf, numsen til højre for navlen og at han sparkede i mine ribben i venstre side (hvilket virker meget rigtigt for mig, da jeg tit har ømme ribben)
I går eftermiddags havde jeg en konsultation på sygehuset i forbindelse med celleforandringer, og den søde overlæge tilbød mig en gratis 2D scanning, så jeg kunne få lidt for mine skattepenge, og vi kunne sikre os at det "stadig" var en dreng derinde
Scanningen viste en numse i mit bækken, så på 5 timer havde han altså vendt sig om, hvilket igen passede med at jeg kunne mærke spark helt ude i højre side. Hun sagde at der stadig var masser af plads, og endnu masser af tid til at vende sig rundt og lægge sig fast 
Så herfra ingen panik!! Stoler på at han nok skal vide hvilken vej han skal ud når tiden nærmer sig 
Anmeld