Kan ikke mere :'-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.512 visninger
21 svar
0 synes godt om
13. marts 2012

Vivian87

Aviaja vil bare ikke sove om aftenen! Hun skriger så meget hver aften at hun stopper med at trække vejret før jeg kan få hende til at falde nok til ro til at hun vil sove

Jeg kan snart ikke holde til det mere 

Hvad pokker gør jeg??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

MinNoah

Vivian87 skriver:

Aviaja vil bare ikke sove om aftenen! Hun skriger så meget hver aften at hun stopper med at trække vejret før jeg kan få hende til at falde nok til ro til at hun vil sove

Hvad pokker gør jeg??? 

Der er ikke andet at gøre end gå frem og tilbage og vugge barnet mens det er svøbt i sin dyne.............. Pyyyy jeg husker den tid alt for godt.

Men bare rolig det bliver bedre med tiden

Anmeld

13. marts 2012

morethanperfect

Vivian87 skriver:

Hvad pokker gør jeg??? 

Prøv og svøb hende i dynen og gå frem og tilbage og vug med hende .. Måske syng en stille sang eller nyn ..
Det er vigtigt du tager det hele stille og roligt , for hvis hun kan mærke du er heæt ude af den , blir hun endnu mere ked af det

Håber snart det holder op  

Anmeld

13. marts 2012

Nattøs

prøv at spille noget musik for hende synge en sang. gå rundt med hende.

Anmeld

13. marts 2012

FrkLarsen

Vivian87 skriver:

Hvad pokker gør jeg??? 

Kan det være problemer med maven? Vores datter var også helt grædefærdig efter kl 16 hver dag! Hun fik konstateret kolik..

Vi havde meget succes med at gå rundt med hende på armen.. Altså baby liggende med maven ned imod din arm, og hoved oppe ved albue.. Så kan du holde hende imellem benene.

Sådan gik vi rundt og hoppede lidt med hende, det hjalp SÅ meget!! 

Bøvser hun ordentligt efter et måltid? 

Anmeld

13. marts 2012

modesty

Vivian87 skriver:

Hvad pokker gør jeg??? 

Hvor gammel er hun? Da vores dreng var nyfødt (de første par måneder), var det et hit at bære ham i vores Manduca bæresele. Han kunne være helt hys og utrøstelig, og så snart han kom i selen gik der max. 10 min. før han sov.

Ellers har det også været godt herhjemme at spille musik af en new age fyr der hedder Deuter. Jeg kunne aldrig finde på at lytte til det musik selv, men en af vores venner tippede os at det var rigtig godt til at få baby rolig, og det funkede her.

http://www.youtube.com/watch?v=Rq7uFNtS7dE

Anmeld

13. marts 2012

MortilCilas

Jeg rykked Cilas' sengetid, og nu falder han bare i søvn, skal højest op 3 gange og give ham en tår vand eller hans sut

Anmeld

13. marts 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

dyb indånding og prøv at slap af...

tænk på noget andet et stykke tid og prøv at flytte fokus fra at hun ikke vil sove til blot at finde ro sammen...

tro mig ved udmærket godt det er svært... Det er først nu 5½ mdr gammel at vores søn er begyndt at have et sovemønster overhovedet...

at falde i søvn er svært...

vi har prøvet følgende med varierende resultater:

Lift på skrå, lig en pude under hovedenden af liften så den står lidt på skrå. Da vi gjorde det sov han pludselig 2 timer fremfor 40 min.

Svøbt i dynen så armene ikke kunne bakse rundt da han blev uvenner med dem når de farede rundt.

Lagt i vores seng mellem vores hovedpuder med mor ved siden af og lagt i sin dyne så åbningen var ind mod mig og min dyne lå henover der hvor hans fødder var så det virkede som om han var pakket med ind i min dyne. (dårlig vane i længden men indtil de er 4 mdr gør det ikke noget for først efter 4 mdr begynder de at danne sig rigtige vaner med de ting)

Lige nu virker det at putte ham i hans dyne mens han ligger på min dyne hvor jeg har mine ben under så han falder lidt ned i et mellemrum og er pakket tæt af min dyne udenom sin egen dyne og så sutten og langsomt vippe fra side til side... han har en enkelt hyletur hvor han smider sutten og når jeg så giver den igen så falder han til ro og i søvn...

(ikke mere tid han skal sove nu )

Anmeld

13. marts 2012

Oliver,Troia&Wictor

Vivian87 skriver:

Hvad pokker gør jeg??? 

troia var ligeså dan, men fandt ud af at en cd med vuggeviser virkede også sang jeg med mens jeg nussede hende ipanden....

Anmeld

13. marts 2012

Vivian87

MortilCilas skriver:

Jeg rykked Cilas' sengetid, og nu falder han bare i søvn, skal højest op 3 gange og give ham en tår vand eller hans sut

Hun kommer i seng mellem 18 og 19, kan næsten ikke rykke den længere frem hvis hun ikke skal stå op klokken 5 :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.