Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
dyb indånding og prøv at slap af...
tænk på noget andet et stykke tid og prøv at flytte fokus fra at hun ikke vil sove til blot at finde ro sammen...
tro mig ved udmærket godt det er svært... Det er først nu 5½ mdr gammel at vores søn er begyndt at have et sovemønster overhovedet...
at falde i søvn er svært...
vi har prøvet følgende med varierende resultater:
Lift på skrå, lig en pude under hovedenden af liften så den står lidt på skrå. Da vi gjorde det sov han pludselig 2 timer fremfor 40 min.
Svøbt i dynen så armene ikke kunne bakse rundt da han blev uvenner med dem når de farede rundt.
Lagt i vores seng mellem vores hovedpuder med mor ved siden af og lagt i sin dyne så åbningen var ind mod mig og min dyne lå henover der hvor hans fødder var så det virkede som om han var pakket med ind i min dyne. (dårlig vane i længden men indtil de er 4 mdr gør det ikke noget for først efter 4 mdr begynder de at danne sig rigtige vaner med de ting)
Lige nu virker det at putte ham i hans dyne mens han ligger på min dyne hvor jeg har mine ben under så han falder lidt ned i et mellemrum og er pakket tæt af min dyne udenom sin egen dyne og så sutten og langsomt vippe fra side til side... han har en enkelt hyletur hvor han smider sutten og når jeg så giver den igen så falder han til ro og i søvn...
(ikke mere tid han skal sove nu
)
Anmeld