Skal jeg ringe til FG??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.043 visninger
24 svar
0 synes godt om
13. marts 2012

Chalala85

Jeg tror jeg har veer.. eller er sikker... tror jeg... der er 5min imellem siden kl 16.... de gør niller....

Jeg har halsbrand føler jeg skal kaste op, føler jeg skal tisse hele tiden og jeg kan ikke holde ud at ligge ned....

help???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

Maja88

Chalala85 skriver:

Jeg tror jeg har veer.. eller er sikker... tror jeg... der er 5min imellem siden kl 16.... de gør niller....

Jeg har halsbrand føler jeg skal kaste op, føler jeg skal tisse hele tiden og jeg kan ikke holde ud at ligge ned....

help???

jaaa ring da..

og kom så ind og få den baby ud

hep hep hep

Anmeld

13. marts 2012

livhemdrup

Chalala85 skriver:

help???

Syns da du skal ringe og tale med dem om hvad de mener du skal. Mener bare at der er for lang tid imellem dine veer endnu til de vil have dig ind men er ikke sikker så ring til dem og spørg. Så er du sikker.

Anmeld

13. marts 2012

Chalala85

Maja88 skriver:

jaaa ring da..

og kom så ind og få den baby ud

hep hep hep

Ja det bør jeg nok gøre.... føler sig bare lidt dum hvis det er falsk alarm

Anmeld

13. marts 2012

RiUL

Jaa hvor spændende synes du skal ringe, så kan du måske blive tjekket derude god fødsel, smukke :-)

Anmeld

13. marts 2012

Chalala85

livhemdrup skriver:

Syns da du skal ringe og tale med dem om hvad de mener du skal. Mener bare at der er for lang tid imellem dine veer endnu til de vil have dig ind men er ikke sikker så ring til dem og spørg. Så er du sikker.

Det tror jeg lige jeg prøver

Anmeld

13. marts 2012

Maja88

Chalala85 skriver:

kan være de lige vil have dig ind til et tjek....

mon det nu er falsk alarm når de har været sådan siden kl 16.. med 1 cm i timen så er du jo snart så klar at de ikke sender dig hjem

Anmeld

13. marts 2012

UnderCover37

Chalala85 skriver:

Du skal ikke føle dig dum! - Det er da helt normal at have behov for vejledning når man har veer!

håber I får jeres lille bebs i nat!

Anmeld

13. marts 2012

Kruse90

Chalala85 skriver:

help???

wuhuuu
Jeg hepper alt hvad kan smukke.
Håber din fødslen er rigtig igang og så vil jeg ønske dig en god fødsel

Kram

Anmeld

13. marts 2012

livhemdrup

Chalala85 skriver:

Det tror jeg lige jeg prøver

puster masser af ve støv i din retning. Spændende at hører hvad de siger. Men tror bestemt der er gang i noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.