barselsdagpenge.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. marts 2012

Anonym trådstarter

Hvordan kan det være at en person på kontanthjælp for 13732kr før skat på barsel og har den samme sats hele vejen igennem hvilket er 46uger.

Og dem som er nyudannet eller ledig når de går på barsel for 12920kr før skat og har 32uger på den sats og kan forlænge men på nedsat ydelse.

FORSTÅR DET IKKE!!!!!

Er helt i chok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

MinNoah

Anonym skriver:

Hvordan kan det være at en person på kontanthjælp for 13732kr før skat på barsel og har den samme sats hele vejen igennem hvilket er 46uger.

Og dem som er nyudannet eller ledig når de går på barsel for 12920kr før skat og har 32uger på den sats og kan forlænge men på nedsat ydelse.

FORSTÅR DET IKKE!!!!!

Er helt i chok.

Lyder godt nok også noget mærkeligt!!!

Men ja det skulle ikke undre mig, og jeg bliver lige arrig hver gang jeg ser hvor meget en kontanthjælpsmodtager får

Anmeld

13. marts 2012

Anonym trådstarter

MinNoah skriver:

Lyder godt nok også noget mærkeligt!!!

Men ja det skulle ikke undre mig, og jeg bliver lige arrig hver gang jeg ser hvor meget en kontanthjælpsmodtager får

Ja jeg syntes også det er så latterligt.

så hvis man går og har betalt til en a kasse så man er sikret når man er nyudannet så for man mindre en dem som ikke har bidraget med noget som helst.

Det slet ikke fair og er meget gal over det!

Anmeld

13. marts 2012

DitteFisk

Får man godt nok SÅ LIDT? Jeg var godt klar over at man ikke fik forfærdelig meget i dagpenge som nyuddannet, men det er da godt nok lidt!! Og så i forhold til kontanthjælpen. Det er da vildt frustrerende.. jeg er snarft snart færdiguddannet. 

Ej men det virker da helt hen i vejret..

Anmeld

13. marts 2012

9510

Det er rent ud sagt noget svineri

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.