Mavebilleder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2012

stjerneskud10

Sille86 skriver:

Du er mere end velkommen.. og flot baby hule du har dig... Smiler

TAK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

M&R

MissBee skriver:

Jeg føler mig kæmpe gigantisk stor! Men jeg tror det er fordi det er en selv, for har altid set andre gravide som smukke og yndefulde og ikke som flodheste som jeg føler mig som hé he

Lige nøjagtig... flodhest er lige præcis sådan jeg føler mig... :-D

Anmeld

16. marts 2012

Sille86

MissBee skriver:

Takker, hvad med et billede af din babyhule? 

Har kun en iPad herhjemme så billederne kommer på når jeg en dag får energi nok til at gå op til mine forældre og låner deres computer, og det er i sig selv en udfordring at gå derop med bækkenløsning og plukkeveer trods de omtrent 800 meter.. Træls ! Smiler

Anmeld

16. marts 2012

MissBee

Sille86 skriver:

Har kun en iPad herhjemme så billederne kommer på når jeg en dag får energi nok til at gå op til mine forældre og låner deres computer, og det er i sig selv en udfordring at gå derop med bækkenløsning og plukkeveer trods de omtrent 800 meter.. Træls ! Smiler

Ja det kender jeg desværre alt for godt! Er nu beordret liggende resten af graviditeten!  Indlagt fra dags dato med for kort cervix (1,1cm) og BL

Bum bum så er man sat ud af drift! 

Anmeld

17. marts 2012

Sille86

MissBee skriver:

Ja det kender jeg desværre alt for godt! Er nu beordret liggende resten af graviditeten!  Indlagt fra dags dato med for kort cervix (1,1cm) og BL

Bum bum så er man sat ud af drift! 

Uha ja den er ikke god... da jeg  ventede johann havde jeg i uge 31 ca 4 mm tilbage.... og nu har min jordemoder sagt at hun ikke vil skanne for at måle da der ikke er nogen grund til at bekymre mig mere ved endnu et dårligt svar når jeg godt kan være heldig at gå til termin ligesom første gang... føler med dig.. det er træls at gå hjemme ærgeligt man ikke bor lidt tættere på hinanden så kunne man have være kreative sammen og derved få tiden til at gå lidt hurtigere..

KÆMPE fra mig

Anmeld

17. marts 2012

Sille86

så kom der billede på... det er taget for to uger siden i uge 28 ca....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. marts 2012

MissBee

Sille86 skriver:

Uha ja den er ikke god... da jeg  ventede johann havde jeg i uge 31 ca 4 mm tilbage.... og nu har min jordemoder sagt at hun ikke vil skanne for at måle da der ikke er nogen grund til at bekymre mig mere ved endnu et dårligt svar når jeg godt kan være heldig at gå til termin ligesom første gang... føler med dig.. det er træls at gå hjemme ærgeligt man ikke bor lidt tættere på hinanden så kunne man have være kreative sammen og derved få tiden til at gå lidt hurtigere..

KÆMPE fra mig

Ja det et pænt kedeligt og meget svært at spise liggende  Hvad man ikke gør for at de bliver derinde!

Men her på hospitalet er det dog nemmere at blive liggende, derhjemme fik jeg dårlig samvittighed over de daglige gøremål...

Jeg håber du får en god scanning, ellers skrifter jeg gerne min roommate ud 

Anmeld

17. marts 2012

MissBee

Sille86 skriver:

så kom der billede på... det er taget for to uger siden i uge 28 ca....

Og hvor er du dog bare flot! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.