Så bliver det Næstved......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.158 visninger
11 svar
0 synes godt om
31. marts 2009

vanessa

Hey.....Ja så skal vi flytte...i rækkehus den.15-05-09.
Fik besked i dag at vi skal flytte til vordinborg.....kæresten kommer derfra.
Så sidder lidt med blandet følelserVi bor lige nu i Helsingør, der har jeg levet i snart 12 år....så synes det et stort skridt at tage , men det tager jeg gerne.Så er der også mange fordele ved at vi flytter derned.
Er at vi få familien til hjælp , når vi har behov for det....så det jo super dejligt.
Så kan jeg også lave børneværelse klarm.m. Ingen hun kommer til verden...Termin 28 juni.
Kan mærke at der skal ske noget nyt, men derfor er det sku stadig lidt øv.
Nogle gange må man tage nogle store chancer i sit liv.
Så hvorfor jeg har det sådanne lige nu , er nok p.g.a alt det man kender til her i Helsingør.....samt at jeg sidder og tænker tilbage på mit liv i Helsingør.
Føler mig sku lidt skør......
Så bliver det ikke Hillerød jeg skal føde, men Næstved sygehus...mærkeligt....
Men dybt inde i mit hjerte...glæder jeg mig.
Skulle lige ud med det......

Vanessa.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2009

Strack

Det skal nok gå det hele vi er flyttet fra Taastrup til Lolland og er SÅ glad for det
men kan godt følge dig i det er et stort spring!!!

Mette

Anmeld

31. marts 2009

vanessa

Ja det ved jeg ....jo godt.....smiler.
Det var da også et stort spring for dig....men godt at du er så glad for det.
Det håber jeg også jeg bliver.
tak for dit svar.

vanessa

Anmeld

31. marts 2009

lonemus

vanessa skriver:

Hey.....Ja så skal vi flytte...i rækkehus den.15-05-09.
Fik besked i dag at vi skal flytte til vordinborg.....kæresten kommer derfra.
Så sidder lidt med blandet følelserVi bor lige nu i Helsingør, der har jeg levet i snart 12 år....så synes det et stort skridt at tage , men det tager jeg gerne.Så er der også mange fordele ved at vi flytter derned.
Er at vi få familien til hjælp , når vi har behov for det....så det jo super dejligt.
Så kan jeg også lave børneværelse klarm.m. Ingen hun kommer til verden...Termin 28 juni.
Kan mærke at der skal ske noget nyt, men derfor er det sku stadig lidt øv.
Nogle gange må man tage nogle store chancer i sit liv.
Så hvorfor jeg har det sådanne lige nu , er nok p.g.a alt det man kender til her i Helsingør.....samt at jeg sidder og tænker tilbage på mit liv i Helsingør.
Føler mig sku lidt skør......
Så bliver det ikke Hillerød jeg skal føde, men Næstved sygehus...mærkeligt....
Men dybt inde i mit hjerte...glæder jeg mig.
Skulle lige ud med det......

Vanessa.

Jeg har født på Næstved sygehus begge gange og jeg har kun haft gode oplevelser. Er sikker på du nok skal blive glad for det også

Held og lykke med det hele )

Lone

Anmeld

31. marts 2009

vanessa

Jamen det lyder dejligt....at de er søde på næstved sygehus.
Så har jeg ikke de problemer at tænke på.
Mange tak for det.

Anmeld

31. marts 2009

malou

Det er altid underligt at flytte når man har boet i en by i mange år. Jeg boede i en dejlig andel på Nørrebro I Ravnsborggade lige ned til de dejlige søer. Jeg havde hele min "ungdom" i den lejligehed... gode og dårlige tider.. smiler så hvis de vægge derinde kunne tale... hihi. Jeg boede der i 12 år inden Dennis og jeg så flyttede sammen og rykkede det hele op og flyttede over broen. Jeg kører engang imellem forbi derinde... savner det ikke.. men omvendt var det en meget lykkelig tid i mit liv så minderne har en særlig plads. Sådan får du det nok også. Jeg ønsker dig ihvertfald al held og lykke.

knus Malou

Anmeld

31. marts 2009

Honningblomst

Ej hvor spændende...Vordingborg er en dejlig by...der sker meget for børn og voksne..der erf hyggelige cafeer og et spillested hvor der kommer mange gode bands...så er der den smukke natur også...strand og skov.
Er det ind ei byen eller udenfor i en af de små byer??
Jeg har født både på Næstved og Nykøbing F sygehus og jeg ville vælge Nyk til hver en tid. Det er mindre og der er familiestuer kun og så bliver man ikke smidt ud så hurtigt.
Knus Eva.

Anmeld

31. marts 2009

Lullaby

Det er mindre og der er familiestuer kun og så bliver man ikke smidt ud så hurtigt.
Der er da også familiestuer på Næstved? 1 gang jeg fødte fik vi da tilbuddet om en? Og mht at blive smidt ud har jeg kun oplevet det modsatte. At man næsten ikke kunne slippe derfra igen...

Anmeld

31. marts 2009

Cris

Ja, det er ligesom at starte en ny side på dit livs historie (nyt sted at bo og snart et nyfødt). Jeg kan godt forstå dine følelser! Jeg ønsker dig en rigtigt super godt start!!!!

Anmeld

31. marts 2009

vanessa

Til Eva....Takker for svaret.
Ja har været lidt dernede...synes også der ser dejligt ud....
Tror det bliver godt sted for lille pige at vokse op i ..trygt og roligt.
Men det er 3 km fra vordinborg by vi skal bo....så det ok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.