Jeg var i IKEA igår, hvor jeg købte et "nyt badeværelse" til min mor, med andre ord, nogle farvede ting, ( en skål, sæbeting, kop til tandbørste, og et håndklæde ) i den pæneste lilla farve.
Idag var lillepigen og jeg, så hjemme ved hende, i smug, for at "indrette" hendes fine nye badeværelse, mens hun var på arbejde.
Jeg skrev til hende, for en halv time siden, for at høre om hun var hjemme, men der var hun kun på vej hjem. Så spurgte hun mig hvorfor, men jeg svarede ikke, så blev hun ved med at skrive for at få et svar, og så skulle jeg jo finde på noget, som også indkluderede toilettet, så jeg var sikker på hun så det med det samme hun kom hjem. Så det blev til:
"Tror næsten du skal prøve at tjekke dine kloarker. De snakkede noget om i tvsyd, at der var noget i Andst, så det var noget med toilettet osv."
Og så ringer hun fandme til mig for at høre hvad det er. og mig som har så pisse svært ved at holde masken, kom virkelig på prøve. Gud hvor var jeg ved at flække af grin, men jeg fik heldigvis indført noget med at hun hellere måtte komme hjem og se om der var nabolort udover det hele, og så kunne jeg få grinet af. hahah 
men i virkeligheden kommer hun hjem til det her:
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld