ferie i DK mens på barsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. marts 2012

Anonym trådstarter

Hvis jeg nu bor på vestsjælland og er på barselsdagpenge må jeg så godt tage en uge eller to ferie på f.eks Bornholm? altså uden at blive trukket?

ved godt man ikke må rejse udenlands, men tænker lidt hvordan reglerne mon er indenlands?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

Sujan

Man må da gerne rejse når man er på barsel???

Anmeld

13. marts 2012

JulieE

Sujan skriver:

Man må da gerne rejse når man er på barsel???

Ja... det mener jeg også! Jeg ved godt at reglerne kan være ændret, men da jeg var på barsel med den ældste var vi 5 uger i New Zealand, hvilket jeg oplyste alle steder og hørte intet om at det skulle være oluvligt. Man skal jo ikke stå til rådighed for arbejdsmarkedet, når man er på barsel 

Anmeld

13. marts 2012

Mor til L&S

Du må rejse både indland og udland når du er på barsel og får barselsdagpenge..... Det har jeg fået at vide

Anmeld

13. marts 2012

Silas&Mille

Jeps du må gerne rejse, du står jo ikke til rådighed på arbejdsmarkedet da du jo er på barsel

Anmeld

13. marts 2012

Mother-love

Du må godt rejse til udlandet når du er på barsel. Så ja du måogsågodt rejse en tur til bornholm. Det er kun kontanthjælp og sygedagpenge du ikke må rejse til udlandet på.

Anmeld

14. marts 2012

Anonym trådstarter

1000 tak for svar.

altså... jeg var på kontanthjælp inden min barsel... og kommer igen på kontanthjælp når min barsel er overstået... ændrer det noget?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.