Nå tøser!! X-Factor i aften..! (Indlæg også på juli07)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2008

Heidi.

Jeg håber at Heidi ryger-hun er for kedelig. Hun synger godt men det er der så mange der gør.. Hendes måde at optræde på kan jeg heller ikke snuppe. Hun minder sindsygt meget om Anisette, og hende kan jeg heller ikke lide..

Bassim er nuser, men kan ikke synge, jeg tror ikke han ryger i dag, men han vinder næppe heller.

Jeg håber at Martin vinder. Han er et unikum, og han kan sikkert nå langt i karieren.

Jeg håber at Vollpyk ryger i dag, det er for slemme og tager efter min mening ikke konkurrencen alvorligt.

Go Fredag.

Kh Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2008

Balderson

Hej

Min favorit er Laura (så hun VINDER selvfølgelig det hele) ;0)

Jeg kan simpelhen ikke fordrage Voca-lokum, de synger så dårligt og selv på en af deres bedre dage, er min kat simpelhen bare bedre til at synge :P

For min skyld må Basim skam gerne ryge samme vej.. Hvorfor han blev valgt fatter jeg heller ikke.. Synge kan han bestemt ikke..

God weekend til alle

Mvh

Anmeld

7. marts 2008

Kloster

Jubii.... X-faktor 8D 8D 8D

Det er også bare total hyggeaften for os. Vores nr 2 dreng sidder også klistret til skærmen i aften og hepper :D

Martin skal vinde...
Han får shu en til at ønske at være 15 år igen. Han er en rigtig hjerteknuser.... (L)

Venlig hilsen
Kloster

Anmeld

7. marts 2008

MorCamilla

Dejligt med fredag aften.. :) Mikkel har fået kartofler hos svigermor da far og jeg var på sygehuset og besøge min bedstefar... Så der venter os pizza når der kommer X-faktor... skønt med en dreng der sover tidligt... :$

Jeg håber at Voca-locum eller Bassim ryger ud... (jeg er næsten ligeglad med hvem af dem, synes de er ringe begge "to")

Vinderen er MARTIN..... :D

Anmeld

7. marts 2008

Stumpen

Jeg håber at Martin vinder det..

Jeg synes det var en skam at lisa måtte ryge til fordel for voka lukum sidste gang.. Sidder stadig med fornemmelsen af at han ikke sendte dem hjem pga. at så havde Lina ingen deltagere tilbage, men sket er sket og nu er det i dag det gælder...

Glæder mig til Mathilde bliver så stor at hun også glæder sig til det bliver fredag og vi skal hygge med fredags-guf..
Qnus Anja..

Anmeld

8. marts 2008

SaNiNa

er så forarget over basim ikke røh ud ok det er han bedste optrædende men vokaloka har mere at give af ret sang teknisk hvor basim ikke han en hatfis har været modstander af han lige fra starten af så nu pøjkotter(staves) jeg x- factor...

Anmeld

8. marts 2008

Honningblomst

Sanne Andersen skriver:

er så forarget over basim ikke røh ud ok det er han bedste optrædende men vokaloka har mere at give af ret sang teknisk hvor basim ikke han en hatfis har været modstander af han lige fra starten af så nu pøjkotter(staves) jeg x- factor...

Helt enig...synes altså heller ikke han har noget at gøre der.
Men der sidder nok mange små piger og drenge og stemmer og dem der kan lide et band som Voca, de er for gamle til sms...bare min mening.
Eva...

Anmeld

8. marts 2008

MorCamilla

Jeg er ret sikker på at Bassim ryger ud næste gang...
Da voca-lokum røg ud i aftes sad jeg med en lidt "skuffende" fornemmelse, synes faktisk at det de lavede i går var rigtig godt... I forholdt til det de plejer at levere...

Anmeld

8. marts 2008

Tynen

MorCamilla skriver:

Jeg er ret sikker på at Bassim ryger ud næste gang...
Da voca-lokum røg ud i aftes sad jeg med en lidt "skuffende" fornemmelse, synes faktisk at det de lavede i går var rigtig godt... I forholdt til det de plejer at levere...

Enig!

Men på fredag... Så sker det!!

Ellers så får jeg sgu et anfald :)

Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.