Jeg er simpelthen ved at gå ud af mit gode skind.
Det har bare gået galt siden november - i får lige et resume.
November: Min mand vælger at lege stuntmand med sin lastbil, brækker 4 lændehvivler. Det resultere i at vi må flytte hjem til mine svigerforældre, da vi slet ikke er på plads i vores lejlighed, som lige lige har fået. Der er vi i 1½ måned, da han intet kan selv, og Lærke er en stor mundfuld at stå med selv.
December: Regninger hober sig op efter vi er flyttet og min mand nu er på sygedagpenge. Har ikke engang råd til at give hinanden en lille julegave. Desuden bliver Lærke indlagt 4 dage efter vi kom hjem fra mine svigerforældre. Her ligger hun til 22 dec. Hun spiser ikke mere og får nu fast sondemad.
Januar: Stadig regninger, manden fortsat sygemeldt. Lærke bliver hasteindlagt på Filadelfia (sjælland), skal starte ny medicin og kaster konstant op. Da vi kommer hjem fra sjælland, er der den her "storm" i nordjylland. Et låg fra en bobleskraldespand (som ikke har været fastspændt) blæser over i vores bil og ridser hele siden og bagenden, så hele siden og bagenden kræver nu en ny maling (det skete ved vores boligblok og nu nægter boligforeningen at det er deres skyld at låget ikke var fastmonteret - dog har vi billeder af både skraldespand og vores bil). Vi venter nu på at de tager sig sammen og erkender at det er deres ansvar, så vi kan få lavet bilen.
Februar: Uventet regning endnu engang. Manden ikke sygemeldt mere, men de mangler ingen på hans arbejde, så han kommer i stedet på dagpenge. Fik selv mad forgiftning, lå syg i en uge, kunne intet spise og baby var desværre medtaget (havde ikke rigtig taget på). Manden starter på arbejde onsdag d. 29 feb, men da manden går ud til bilen, mangler vores bagrude
Den lå i meget små stykker bag bilen - det var så 5000 kr mere ud af lomme for at få den lavet.
Marts (indtil videre): I foregårs stod vores vaskemaskine af
Og med en datter, der brækker sig flere gange dagligt, så kan man altså ikke undvære en vaskemaskine. Heldigvis har vi nogle forældre/svigerforældre, som gerne vil hjælpe økonomisk til vi får skattepenge tilbage, så i morgen kan vi hente vores nye vaskemaskine
Nu står vi også og skal have en ny sengeramme, da støttebenene under senge er helt bøjet og står og laver kæmpe ridser i gulvet. Øv øv øv!
Og endelig har jeg besluttet med mig selv, at jeg har brug for at Lærke kommer i aflastning. Så fik en god snak med vores rådgiver og en pædagog i i børnehaven idag. Nu skal manden bare med på det, for ifølge ham, er emnet meget tabu.
Ifølge vores rådgiver, vil vi nok være berettiget til 6 døgn aflastning om måneden - så jeg håber virkelig at manden ikke stejler for meget.
Og som prikken over i'et - så har jeg sku fået en hæmoride!
Ej hvor er det dog generende 
Ved da virkelig ikke hvad jeg gøre af mig selv mere? Nu må alle de uheld gerne stoppe!, så vi kan få lidt fred i hovedet igen