Fejlkøbt super lækker og DYR madras :o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.521 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. marts 2012

Pipsemor

Hej skønne mødre!

Jeg var igår i Ikea for at købe en sengehest og madras til en juniorseng, som vi har fået.

Da vi ikke kunne finde Ikeas junior-madrasser og alligevel skulle i Jysk, valgte vi at købe den dér.

Det betød, at jeg fik ofret 699 kr. på en juniormadras med forkerte mål!?!? Den er for kort til Ikeas juniorsenge! Tænk sig at der ikke er standardmål på juniorsenge, når der er på tremmesenge... 

Nu står jeg så med en splinterny ubrugt madras - kun 1 dag gammel - og vil høre jer, om I kunne tænke jer at byde på den?

Det er en Gold F30 Dreamzone på 70 x 140 cm.

Det er så ærgerligt at jeg ikke tjekkede de mål. Jeg tænkte at der var forskel på juniorsengemål, men det irriterer mit syn, at den ikke passer i sengen.

Er det bare der har lavet sådan nogle dumme køb?? Synes, det hænder tit.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

FrkZier

Pipsemor skriver:

Hej skønne mødre!

Jeg var igår i Ikea for at købe en sengehest og madras til en juniorseng, som vi har fået.

Da vi ikke kunne finde Ikeas junior-madrasser og alligevel skulle i Jysk, valgte vi at købe den dér.

Det betød, at jeg fik ofret 699 kr. på en juniormadras med forkerte mål!?!? Den er for kort til Ikeas juniorsenge! Tænk sig at der ikke er standardmål på juniorsenge, når der er på tremmesenge... 

Nu står jeg så med en splinterny ubrugt madras - kun 1 dag gammel - og vil høre jer, om I kunne tænke jer at byde på den?

Det er en Gold F30 Dreamzone på 70 x 140 cm.

Det er så ærgerligt at jeg ikke tjekkede de mål. Jeg tænkte at der var forskel på juniorsengemål, men det irriterer mit syn, at den ikke passer i sengen.

Er det bare der har lavet sådan nogle dumme køb?? Synes, det hænder tit.

kan du ikke få pengene tilbage i jysk?

Anmeld

13. marts 2012

Rikke, Liam & Linus

Ja, det tænker jeg også. De er ret flexible i JYSK.

IKEA's senge er større end de mål vi normalt bruger i dk. desværre.

Anmeld

13. marts 2012

Pipsemor

Rikke&Liam skriver:

Ja, det tænker jeg også. De er ret flexible i JYSK.

IKEA's senge er større end de mål vi normalt bruger i dk. desværre.

Jeg ved det ikke. jeg har jo kommet til at pakke madrassen ud af posen fjollet, som er jeg... 

Men HVIS Jysk har en anden - lidt længere junior madras, så koster den muligvis lidt mere, fordi den er længere, end den jeg har købt og så vil de måske gerne bytte over...??

Anmeld

13. marts 2012

Rikke, Liam & Linus

Pipsemor skriver:

Jeg ved det ikke. jeg har jo kommet til at pakke madrassen ud af posen fjollet, som er jeg... 

Men HVIS Jysk har en anden - lidt længere junior madras, så koster den muligvis lidt mere, fordi den er længere, end den jeg har købt og så vil de måske gerne bytte over...??

Jeg tror desværre ikke de har dem i str 70 x 160.

Men jeg ville under alle omstændigheder prøve at evt. ringe derud og fortælle dem om dit fejlkøb og at du jo ikke har gjort det i ond tro.

Anmeld

13. marts 2012

Pipsemor

Rikke&Liam skriver:

Jeg tror desværre ikke de har dem i str 70 x 160.

Men jeg ville under alle omstændigheder prøve at evt. ringe derud og fortælle dem om dit fejlkøb og at du jo ikke har gjort det i ond tro.

Jeg tror også jeg prøver at ringe i morgen. Det er bare så ærgerligt.

Og man kommer jo ikke forbi Ikea hver dag, hvor de så har de madrasser og passende lagner som jeg skal bruge.

Anmeld

8. maj 2012

ninaw

Hej - er madrassen solgt/returneret? Ellers vil jeg gerne høre, hvad du vil have få den? Den passer nemlig lige til min datters seng...

Anmeld

8. maj 2012

Pipsemor

Hej,

Ja, de var søde i Jysk til at tage den retur. Dog fik jeg ikke den fulde pris retur, da emballagen var brudt men halvdelen er da bedre end ingenting.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.