Viceværten var lige nede og kigge på lejligheden, for lige at snakke med mig om hvordan og hvorledes nu her når jeg skal flytte..
Han siger så at han jo godt ved at der ikke skal laves noget udover maling, for jeg gider jo ikke bo i noget gammelt ragelse der er ved at falde fra hinanden, så han vidste jeg havde passet godt på den.. ;D Desuden var der jo heller aldrig rodet hernede, og der var altid rent og pænt uanset hvornår han kom forbi..
Så fik jeg da lige afvide hvor stort et ordensmenneske jeg er..
Han er nu meget sjov, men han har altid set lidt skævt til mig, indtil han var inde i lejligheden første gang efter jeg havde overtaget den, og siden har han været her mange gange, for at lave småting (man er vel enlig mor med 10 tommelfingre..

) og jeg får nu altid ros for at holde lejligheden pæn og ren, og at han synes det er dejligt at komme og se hvor glad min søn altid er..

Jeg har så også fået lov til at købe den ultra fede 70'er stils lampe som hænger inde ved Johannes, og jeg kan slet ikke vente med at få den hunget op på hans nye værelse..

Derudover er der lige blevet lavet aftale om at jeg ringer i banken, og beder dem stoppe PBS overførslen, for så bliver den sidste husleje trukket over depositummet, det er sq da dejligt..

Ydermere har han lige fortalt mig at den er lejet ud pr 15 april allerede, på trods af at jeg var nede med opsigelsen igår eftermiddags, så det er da gået lynende hurtigt..

Men det betyder så at det kun er en halv husleje jeg skal betale her til den 1 april..
Anmeld