En måde at hjælpe miljøet og spare penge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

955 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. marts 2012

Tona

Faldt lige over denne side i mine forsøg på at finde gode, genanvendelige hygiejnebind. Jeg skal prøve det af

http://naturebaby.dk/shop/stofbind-oeko-night-549p.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

Rikke, Liam & Linus

Amandas-mor skriver:

Faldt lige over denne side i mine forsøg på at finde gode, genanvendelige hygiejnebind. Jeg skal prøve det af

http://naturebaby.dk/shop/stofbind-oeko-night-549p.html

Ja, hvis ens barn skal bruge stofbleer, skal man vel også selv bruge stof ikke sandt

Jeg er selv igang med at hjemme-fabrikere nogle efter-fødselsbind. Kan huske hvor forfærdelige de der tena-bind var at have på. Adr.

Håber stadig det går godt med blenumsen

Anmeld

13. marts 2012

Rikke, Liam & Linus

.....og, nå ja....se lige HER

Anmeld

13. marts 2012

Tona

Rikke&Liam skriver:

Ja, hvis ens barn skal bruge stofbleer, skal man vel også selv bruge stof ikke sandt

Jeg er selv igang med at hjemme-fabrikere nogle efter-fødselsbind. Kan huske hvor forfærdelige de der tena-bind var at have på. Adr.

Håber stadig det går godt med blenumsen

Ja det har du nemlig ret i. Det er endnu et i en lavine af tiltag som jeg for tiden har gang i for at blive mere øko-venlig  (så sent som i dag har jeg lavet mit eget rengøringsmiddel helt uden kemikalier)

Har du set de her bind man også kan købe? Da jeg så dem tænkte jeg på at de ville være super til efterfødselsbind, for de kan fås op i en enormt stor længde  For ja, du har ret i at det er så nederen med de der normale efterfødselsbind...dem husker jeg heller ikke med glæde

http://www.babybotsboutique.co.uk/little_gumnut_csp.htm

Jeg har for øvrigt undersøgt lidt mere i det der med at bestille fra babybots eller fra budgetsiden når det hander om stofbleer. Det er sådan at de har den alm. babybots og budget siden og så en luksus-side (den jeg lige har linket til). Alle disse 3 sider er "forbundet" med hinanden således at man kan skifte fra den ene side til den anden med menuen ude til venstre i billedet MEN det man lægger i kurven for at købe det følger med fra side til side så man behøver ikke at kontakte dem eller noget, man shopper bare igennem fra side til side

Det går sååååå fint med blenummeren og jeg er lykkelg for det og kan se at hun trives med det. Men jeg må erkende at vi skal have fat i nogle blebukser til om natten til udover bleen. Har tænkt på at købe disse:

http://www.babybots.co.uk/nature_babies_one_size.htm

Anmeld

13. marts 2012

Tona

Rikke&Liam skriver:

.....og, nå ja....se lige HER

Åh mand, det er en helt side om det!  Jeg må lige lure på om det er billigere...

Den der mooncup/divacup de sælger brugte jeg før, men er kørt træt i den.

Anmeld

13. marts 2012

Rikke, Liam & Linus

Amandas-mor skriver:

Åh mand, det er en helt side om det!  Jeg må lige lure på om det er billigere...

Den der mooncup/divacup de sælger brugte jeg før, men er kørt træt i den.

Jeg tror ikke de er så billige derinde. Men de er så også lavet med lækker håndfarvet bambusvelour

Om natten. Er det fordi de ikke holder tæt? Jeg tror ikke at PUL udover PUL har nogen effekt. Så hellere putte et ekstra indlæg i.

Kan du strikke? Eller kender du nogen der kan? Så vil jeg anbefale uldblebukser. Da de suger meget langsom og fakstisk ikke rigtig bliver våde.

Jeg har et par stykker liggende Liam ikke kan passe længere. Skal jeg måle dem, kan være din datten kan passe dem?

Alternativt har jeg 2 stk. af disse i str. small :

http://www.filabel.dk/shop/Stofbleer/Stofbleer+Blebukser/pr-IMSEV-12435.aspx

Som du kan få til en god pris (jeg har nemlig lige ryddet lidt ud)

Anmeld

13. marts 2012

Tona

Rikke&Liam skriver:

Jeg tror ikke de er så billige derinde. Men de er så også lavet med lækker håndfarvet bambusvelour

Om natten. Er det fordi de ikke holder tæt? Jeg tror ikke at PUL udover PUL har nogen effekt. Så hellere putte et ekstra indlæg i.

Kan du strikke? Eller kender du nogen der kan? Så vil jeg anbefale uldblebukser. Da de suger meget langsom og fakstisk ikke rigtig bliver våde.

Jeg har et par stykker liggende Liam ikke kan passe længere. Skal jeg måle dem, kan være din datten kan passe dem?

Alternativt har jeg 2 stk. af disse i str. small :

http://www.filabel.dk/shop/Stofbleer/Stofbleer+Blebukser/pr-IMSEV-12435.aspx

Som du kan få til en god pris (jeg har nemlig lige ryddet lidt ud)

Ih hvor dejligt, vil meget gerne handle med dig, i stedet for at købe fra ny, for ingen penge har vi nok af

Ja, det er fordi de ikke holder tæt. Jeg har givet hende ble på om natten med microfiberindlæget og 2 bamboo-indlæg og der holder den ikke tæt og så tænkte jeg at der skulle en form for blebuks ud over

Jamen jeg tror ikke at dem du har i str small (dem du linker til) er store nok, for der står at det er til 8 kg og Amanda er en kleppert på knap 12 kg. Ærgeligt, for de ser ellers fede ud.

Men jeg ville da være meget interesseret i at købe de der uldblebukser din søn er vokset fra  

Anmeld

13. marts 2012

Rikke, Liam & Linus

Amandas-mor skriver:

Ih hvor dejligt, vil meget gerne handle med dig, i stedet for at købe fra ny, for ingen penge har vi nok af

Ja, det er fordi de ikke holder tæt. Jeg har givet hende ble på om natten med microfiberindlæget og 2 bamboo-indlæg og der holder den ikke tæt og så tænkte jeg at der skulle en form for blebuks ud over

Jamen jeg tror ikke at dem du har i str small (dem du linker til) er store nok, for der står at det er til 8 kg og Amanda er en kleppert på knap 12 kg. Ærgeligt, for de ser ellers fede ud.

Men jeg ville da være meget interesseret i at købe de der uldblebukser din søn er vokset fra  

Hold da op en stor pige

Så tror jeg desværre også de andre bliver for små. Men jeg kan lige måle dem når jeg har sendt Liam i seng kl.19.

Kan sende dig en pm med målene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.