Så er der bestilt ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

787 visninger
11 svar
0 synes godt om
31. marts 2009

Susan1978

Men jeg skal da op og se skagen.. det er en stor mangel i min opdragelse.

Så jeg har brugt mit gavekort til en ferie i Løkken.

Et feriecenter der hedder Grønhøj Strand. Så nu håber jeg bare at vi har godt vejr sidst i maj måned.

Så vi kan komme ud og se Nordjyllands smukheder.

Men for hulan sådan noget er ikke billigt. har måtte slippe 700 ud over det gavekort på 5000.
Så det har bare at være godt. Vi kunne jo ha kommet til syden for de penge. ja også kommer bro, diesel og mad oveni.. + hvis vi skal se noget der også koster.

Susan som nu ikke kan vente til det blir den 25 maj.

PS. så Tina* jeg håber i har tid til at se os en af dagene. Vi er der fra 25 maj til 1 juni.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2009

Tina2

Herligt, det vil vi glæde os til!!!! Grønhøj strand sku være rigtig godt, har jeg hørt:-)

Og karneval er jo d. 23. maj så det går I lige præcis glip af.....

Vi har vist ingen planer ugen efter, skal dog til Ladywalk mandag d. 25, men der er I jo også lige kommet......

Så skal vi helt sikkert ses!!! Glæder os!!!!

Og Skagen er bare fantastisk og til orientering har de en af de bedste slagtere i Dk deroppe!!!!!!

Kram

Anmeld

1. april 2009

Rikke Houmøller Thaarup

her kan vi ikke vente til det bliver sommer, hvor vi tager til italien i 14 dage.

www.capasquali.it

Den lækreste campingplads lige ud til lidoen. Super super lækker!
Ungerne glæder sig helt vildt og Mikkel kan huske da vi var der for 3 år siden. Vildt!

Bortset fra turen (ca. 1550 km) derned i egen bil, overnatning, mad og lommepenge, skal vi give 11500 kr for de 14 dage i telt med køkken og 3 kabiner.

Glæder mig helt vildt til ferien i år.

Anmeld

2. april 2009

Tina2

Jeg er igang med at plage Thomas om Rhodos, EEEELSKER Rhodos! Vi har jo været der 2 gange sammen og jeg har været der en gang med mine forældre. Sidst var sommeren 2003 da jeg var i 11. uge med Filuca så vil rigtig gerne ha ungerne med derned:-)

Anmeld

3. april 2009

Marie;-)

Susan1978 skriver:

Men jeg skal da op og se skagen.. det er en stor mangel i min opdragelse.

Så jeg har brugt mit gavekort til en ferie i Løkken.

Et feriecenter der hedder Grønhøj Strand. Så nu håber jeg bare at vi har godt vejr sidst i maj måned.

Så vi kan komme ud og se Nordjyllands smukheder.

Men for hulan sådan noget er ikke billigt. har måtte slippe 700 ud over det gavekort på 5000.
Så det har bare at være godt. Vi kunne jo ha kommet til syden for de penge. ja også kommer bro, diesel og mad oveni.. + hvis vi skal se noget der også koster.

Susan som nu ikke kan vente til det blir den 25 maj.

PS. så Tina* jeg håber i har tid til at se os en af dagene. Vi er der fra 25 maj til 1 juni.

Hej Susan

Der var vi sidste år.

Synes det var et godt sted - SUPER fede legepladser med STORE hoppepuder (husk at tisse af inden - hvis ikke du har lavet dine knibeøvelser *gggg*), trampoliner, klatresteder m.m. Svømmehallen er også fin med et boblebad og en en ok sjov rutshebane. :-))

Vi havde jo så dårligt vejr! Øv øv! Så håber på bedre vejr til jer. For stranden er jo rigtig lækker!!

Byen er også rigtig hyggelig!!

God tur! :-)

Anmeld

3. april 2009

Tina2

Marie;-) skriver:

Hej Susan

Der var vi sidste år.

Synes det var et godt sted - SUPER fede legepladser med STORE hoppepuder (husk at tisse af inden - hvis ikke du har lavet dine knibeøvelser *gggg*), trampoliner, klatresteder m.m. Svømmehallen er også fin med et boblebad og en en ok sjov rutshebane. :-))

Vi havde jo så dårligt vejr! Øv øv! Så håber på bedre vejr til jer. For stranden er jo rigtig lækker!!

Byen er også rigtig hyggelig!!

God tur! :-)

Ja det er altså en fantastisk strand der er opad vestkysten, MEN vil så sige at jeg ikke har badet i Vesterhavet i ca 15 år, selvom jeg er fra Thisted og kun boede 18 km fra det.... Netop derfor faktisk..... Man skal sgu passe på....
HVER dag om sommeren tuuuuuuuder der ambulancer forbi mod Vorupør og Klitmøller for at hive frygtløse tyskere op af vandet......:-(

Men Susan, I skal sgu op at se Grenen, det er en oplevelse at stå der på toppen af Dk:-)

Og SÅ skal I til VH!!!!!!! :-) :-) :-)

Nå, ville bare lige sige at man skal passe på ved Vesterhavet, men nu er sidst i maj jo heller iikke just badetid

Kram Tina (som er hjemme med Milas idag der hoster og snotter i vildskab)

Anmeld

3. april 2009

Susan1978

uha nej tror sørme heller ikke der bliver meget baderi for os, der sidst i maj.

Men Marie, jeg er super glad for at det har været så godt. Så glæder jeg mig endnu mere .

og ja Tina* jeg skal simpelthen op og stå på grenen.. om det så sner..

og jaa vi skal til VH.

tænkte også på Aalborg Zoo og Jumboland.. det har i jo alle sammen snakket så godt om.

Susan som snart tæller ned.

Anmeld

3. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Susan1978 skriver:

uha nej tror sørme heller ikke der bliver meget baderi for os, der sidst i maj.

Men Marie, jeg er super glad for at det har været så godt. Så glæder jeg mig endnu mere .

og ja Tina* jeg skal simpelthen op og stå på grenen.. om det så sner..

og jaa vi skal til VH.

tænkte også på Aalborg Zoo og Jumboland.. det har i jo alle sammen snakket så godt om.

Susan som snart tæller ned.

JUMBOLAND!!!

Anmeld

3. april 2009

Tina2

Ja Jumboland er rigtig godt, ingen tvivl om det, så der kan vi sagtens tage ud hvis I har lyst:-)

Anmeld

3. april 2009

Susan1978

jo men jeg vil dælme også hjem og se jeres hus og jeres nok på det tidspunkt meget smukke have..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.