Må de det ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. marts 2012

Lady Marion <3

Har lige købt cirkusbilletter for en større formue på Benneweiz on line bestilling , de skriver at man får billetter pr mail , kan se de trak alle pengene i går men jeg har ingen billetter modtaget , er det ikke ulovligt ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

FrkZier

Lady Marion <3 skriver:

Har lige købt cirkusbilletter for en større formue på Benneweiz on line bestilling , de skriver at man får billetter pr mail , kan se de trak alle pengene i går men jeg har ingen billetter modtaget , er det ikke ulovligt ???

hvis man bestiller ting på nettet, bliver pengene ofte trukket inden du har modtaget tingene

ligesom hvis du sælger eller køber noget fx af en herinde, sender de jo også først tingene efter de har modtaget penge

Anmeld

13. marts 2012

Lady Marion <3

FrkZier skriver:

hvis man bestiller ting på nettet, bliver pengene ofte trukket inden du har modtaget tingene

ligesom hvis du sælger eller køber noget fx af en herinde, sender de jo også først tingene efter de har modtaget penge

Reglerne er sådan at firmaer først må trække pengene når de har afsendt   De kan jo ikke have afsendt når ik jeg har modtaget billetterne på min mail ??

Anmeld

13. marts 2012

Silas&Mille

Lady Marion <3 skriver:

Reglerne er sådan at firmaer først må trække pengene når de har afsendt   De kan jo ikke have afsendt når ik jeg har modtaget billetterne på min mail ??

Korrekt...

Hvis det var mig, ville jeg kontakte dem og hører hvor billetterne er blevet af.

Anmeld

13. marts 2012

Lady Marion <3

Silas&Mille skriver:

Korrekt...

Hvis det var mig, ville jeg kontakte dem og hører hvor billetterne er blevet af.

Må prøve at skrive dem en mail . Man kan ikke ringe dem op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.