40+4 kom nu ud!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.478 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. marts 2012

malenemusen

Jeg er idag 40+4 og jeg har i hele min graviditet ikke følt en eneste plukve, og gør det stadig heller ikke......

Jeg tror jeg har en snylter liggende inde i maven, som har tænkt sig at blive derinde for evigt....

JEG ER UTÅLMODIG.... (både min mor og min søster har født før tid hver gang )

Er der andre af jer som har født som ikke havde en eneste plukve før fødslen gik igang? Og hvordan startede den så hos jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

Mette.

Jeg er idag 40+4 og jeg har i hele min graviditet ikke følt en eneste plukve, og gør det stadig heller ikke......

Jeg tror jeg har en snylter liggende inde i maven, som har tænkt sig at blive derinde for evigt....

Er der andre af jer som har født som ikke havde en eneste plukve før fødslen gik igang? Og hvordan startede den så hos jer?

Jeps, jeg havde heller ikke en eneste plukve eller géne under min graviditet. Jeg var også sikker på hun havde bestemt sig for at bo derinde for evigt, men pludselig en aften 41+0 gik mit vand under en cykeltur og veerne kom så først på natten.

Min datter blev efterfølgende født på få timer morgenen 41+1. - Så altså, der er håb forude. Sender en masse ve-støv afsted til dig og håber snart der sker noget.

I min familie har de generelt også født meget tidligere. Den seneste fødte 2 dage over termin, så jeg synes virkelig også det var unfair jeg skulle vente så meget længere.

Anmeld

13. marts 2012

morethanperfect

malenemusen skriver:

Jeg havde ingen plukveer eller veer .. min fødsel startede med vandet gik

Håber snart for dig det sker 

Masser af ve støv 

Anmeld

13. marts 2012

malenemusen

Mette. skriver:

Jeps, jeg havde heller ikke en eneste plukve eller géne under min graviditet. Jeg var også sikker på hun havde bestemt sig for at bo derinde for evigt, men pludselig en aften 41+0 gik mit vand under en cykeltur og veerne kom så først på natten.

Min datter blev efterfølgende født på få timer morgenen 41+1. - Så altså, der er håb forude. Sender en masse ve-støv afsted til dig og håber snart der sker noget.

I min familie har de generelt også født meget tidligere. Den seneste fødte 2 dage over termin, så jeg synes virkelig også det var unfair jeg skulle vente så meget længere.

Åhh det giver da lidt håb at høre jeg ikke er den eneste.

Jeg pudsede vinduer ude og inde igår på hele huset i håb om at sætte gang i noget, men desværre uden helt.

I aften står den på LANG gåtur med manden og hunden...

Anmeld

13. marts 2012

malenemusen

Jeg havde ingen plukveer eller veer .. min fødsel startede med vandet gik

Håber snart for dig det sker 

Masser af ve støv 

Havde du så slet ingen tegn what so ever inden vandet gik?

Og hvordan gik det hos dig? Synes ofte jeg hører at det går når folk stiger ud af deres seng

Anmeld

13. marts 2012

Aabye

Jeg havde heller ingen plukveer.. Har heller ikke lagt mærke til om min slimprop gik, havde ikke tegnblødning.. 
Jeg fødte 1 dag over tid.. altså 40+1.. det begyndte med mm ja hvad skal man kalde det.. små spændinger i lænden imens jeg var igang med at hænge lamel gardiner op.. Min dreng var født lige knap 5 timer senere fra den første "spændning"

Anmeld

13. marts 2012

malenemusen

Line - med Bobben skriver:

Jeg havde heller ingen plukveer.. Har heller ikke lagt mærke til om min slimprop gik, havde ikke tegnblødning.. 
Jeg fødte 1 dag over tid.. altså 40+1.. det begyndte med mm ja hvad skal man kalde det.. små spændinger i lænden imens jeg var igang med at hænge lamel gardiner op.. Min dreng var født lige knap 5 timer senere fra den første "spændning"

Jeg var lige inde og læse din FB - total drømme fødsel.....

Anmeld

13. marts 2012

morethanperfect

malenemusen skriver:

Havde du så slet ingen tegn what so ever inden vandet gik?

Og hvordan gik det hos dig? Synes ofte jeg hører at det går når folk stiger ud af deres seng

Havde Overhovedet ingen tegn nej ..

Hehe .. Jeg lå og så vild med dans en fredag aften i min seng , pludselig blir der helt vådt .. Heheh .. Det var så mit vand der gik

Anmeld

13. marts 2012

Aabye

malenemusen skriver:

Jeg var lige inde og læse din FB - total drømme fødsel.....

Ja den var mere eller mindre fantastisk.. Griner.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.