Projekt hund søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

860 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. marts 2012

Sujan

Ville lige smide dette link...

Kan varmt anbefale Vores hundecenter som bare er de bedste mennesker i hele verden. Har trænet der selv, men bor desværre for langt væk... Men nøj hvor har de hjulpet mig mange gange. Tror aldrig jeg har mødt nogen med så godt tag på hunde. Har stor respekt for dem og deres arbejde...

Så hvis nogen skulle være interesseret i lidt billig hjælp til deres vuffer så kontakt:-)

http://vores-hundecenter.dk/?id=blog&news=1106 9

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

Kay

tror vores hund er for stor en mundfuld som "eksamens"-projekt... lydder ellers som et rigtig godt tilbud

Anmeld

15. marts 2012

MissBee

Hvad skal du bruge da? Kender en del inden for branchen

Anmeld

15. marts 2012

Hailiesmom11

Ja hvis jeg boede i nærheden havde jeg to du kunne vælge imellem

Anmeld

15. marts 2012

Kay

MissBee skriver:

Hvad skal du bruge da? Kender en del inden for branchen

puhhh det er en længere historie (du kan få den på pb hvis det er)... men vi er igang hos en dyrelæge/adfærds teapeut og træner med hende... købte hende på internat sidste år og ja... føler os en del taget i røven... mildt sagt...

Anmeld

15. marts 2012

MissBee

Kay skriver:

puhhh det er en længere historie (du kan få den på pb hvis det er)... men vi er igang hos en dyrelæge/adfærds teapeut og træner med hende... købte hende på internat sidste år og ja... føler os en del taget i røven... mildt sagt...

Skriv en pb da jeg selv er udd. skal jeg nok gøre hvad jeg kan for at hjælpe dig

Anmeld

15. marts 2012

L&V

Sujan skriver:

HviVille lige smide dette link...

Kan varmt anbefale Vores hundecenter som bare er de bedste mennesker i hele verden. Har trænet der selv, men bor desværre for langt væk... Men nøj hvor har de hjulpet mig mange gange. Tror aldrig jeg har mødt nogen med så godt tag på hunde. Har stor respekt for dem og deres arbejde...

Så hvis nogen skulle være interesseret i lidt billig hjælp til deres vuffer så kontakt:-)

http://vores-hundecenter.dk/?id=blog&news=1106 9

Hvor ligger det??

Anmeld

15. marts 2012

Sujan

Månsson skriver:

HHu

Hvor ligger det??

Hun bor i hundested i nordsjælland..

Anmeld

15. marts 2012

L&V

Sujan skriver:

ØØ

Hun bor i hundested i nordsjælland..

Øv det var langt væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.