Kommunal pasning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. marts 2012

Camulla

Jeg har for lidt over en måned siden skrevet Noam op til pasning pr. 1.11.2012. Selvom der er lang tid til, vil jeg allerede gerne vide nu, hvor han skal starte henne. Eftersom Micas var i privat pasning, ved jeg ikke hvornår man får besked...

I hvor god til får man besked om pasningstilbud??

Håber nogle vil være behjælpelige med svar  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

An&Jo

Camulla skriver:

Jeg har for lidt over en måned siden skrevet Noam op til pasning pr. 1.11.2012. Selvom der er lang tid til, vil jeg allerede gerne vide nu, hvor han skal starte henne. Eftersom Micas var i privat pasning, ved jeg ikke hvornår man får besked...

det kan du risikere først at få afvide op til en måned før start, for det er ikke altid de selv ved det før..

du får det tidligst afvide 3 måneder før opstart, ihvertfald i Aalborg kommune

Anmeld

13. marts 2012

Camulla

An&Jo skriver:

det kan du risikere først at få afvide op til en måned før start, for det er ikke altid de selv ved det før..

du får det tidligst afvide 3 måneder før opstart, ihvertfald i Aalborg kommune

Æv, det var sent... Jeg bor også i Aalborg kommune  

Anmeld

13. marts 2012

L&V

Camulla skriver:

Mellem 1-3måneder før opstart i viborg kommune

Anmeld

13. marts 2012

An&Jo

Camulla skriver:

Æv, det var sent... Jeg bor også i Aalborg kommune  

ja det er desværre ret sent..

Anmeld

13. marts 2012

DagplejeDanmark

Hejsa

Hvis du ikke har tålmodighed til og vente ville jeg da overveje hvad der er at tilbud på Privat Dagpleje Aalborg 

Vi har over 150 private dagplejere i Aalborg der med garanti har en plads lige nøjagtig til dig.

Mvh
Martin

Anmeld

13. marts 2012

Valle81

Hey, som de andre har skrevet, men kan også tilføje at nogle gange kan de være så pressede med pladser at du først får besked lige op til alta en tid til et par dage før

Anmeld

13. marts 2012

Camulla

DagplejeDanmark skriver:

Hejsa

Hvis du ikke har tålmodighed til og vente ville jeg da overveje hvad der er at tilbud på Privat Dagpleje Aalborg 

Vi har over 150 private dagplejere i Aalborg der med garanti har en plads lige nøjagtig til dig.

Mvh
Martin

Min store søn var i privat dagpleje, men det kunne også kun lade sig gøre fordi jeg gik i skole dengang. Nu er jeg nødt til at have en hvor der er mulighed for gæstedagpleje desværre. Nogle gange faldt det rimelig uheldigt sammen med min skole og min mands arbejde når en af dem var syge (det var en lille privat vuggestue med 3 pædagoger og 15 børn) og det går ikke igen, at en af os SKAL blive hjemme, hvisdagplejerne er syg... 

Anmeld

13. marts 2012

Maja88

her får mange det først at vide 4-3 uger før start

Anmeld

13. marts 2012

Camulla

DagplejeDanmark skriver:

Hejsa

Mvh
Martin

Der er heller ikke nogle som passer på mit postnummer inde på den side... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.