Ja det er altså hvad jeg er lige nu!
Emil startede jo i dagpleje 16. januar, så har altså gået der i 2 måneder og det er bare gået over al forventning - fra dag et har han bare hygget og smilet og været glad for at se hende og hvad mere kan man ønske sig?

Nå, men får så at vide, da jeg afleverer her til morgen, at hun er blevet bevilget orlov fra august fordi hun vil læse videre. Og det kan jeg sagtens forstå og synes det er fedt hun følger sin drøm
Men der, hvor jeg stejler lidt, er at hun fortæller at det er lang tid siden, at hun har søgt ind osv, og at kommunen altså hendes arbejdsgiver, først i går aftes sagde at hun måtte fortælle mig det!
Hvad helvede er det lige for noget? Da pladsanvisningen, gav Emil plads hos denne dagplejer, har de vidst at der var en chance for at hun ville holde orlov her til august... hvorfor ikke lige give den info videre?
Jeg er på ingen måde sur på dagplejeren, men på kommunen, der skulle forestille sig at varetage barnets tarv, hvilket de jo ikke gør, når de ved at barnet bliver nødt til at skifte dagpleje, allerede efter 6 måneders tid...
Jeg trøster mig med, at jeg ved at Emil nok skal klare et dagplejeskift, da han elsker alle mennsker

Men tænk nu, hvis det var et af de børn, der bare har svært ved at omstille sig!
Puha altså....
Anmeld