Anbefal et ferie sted

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.650 visninger
17 svar
0 synes godt om
13. marts 2012

annec

Hvor vil du anbefale at tage hen? Vi regner med at tage afsted i Juni

Vi skal afsted med vores knap 10 mdr gammel dreng  

Og er der nogle der kan anbefale nogle steder i Tyrkiet? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

ledermus

annec skriver:

Hvor vil du anbefale at tage hen? Vi regner med at tage afsted i 6. Mdr. 

Vi skal afsted med vores knap 10 mdr dreng  

Og er der nogle der kan anbefale nogle steder i Tyrkiet? 

Der findes jo mange lækre steder i Tyrkiet. 

Kan anbefale Side, Alanya eller Marmaris alle 3 super lækre steder 

Anmeld

13. marts 2012

ledermus

hvad skal i lave dernede i 6 måneder?

Anmeld

13. marts 2012

annec

ledermus skriver:

Der findes jo mange lækre steder i Tyrkiet. 

Kan anbefale Side, Alanya eller Marmaris alle 3 super lækre steder 

Har været i alanya og elsker det. Skulle lige se hvad der er mest populært :-) hvad syntes du er bedst?

Anmeld

13. marts 2012

NNL

Hvis I tager til Alanya i Tyrkiet vil jeg anbefale jer at bo tæt ved øst-stranden, som er børnevenlig. Kloapatra-stranden, som ligger i vestbyen har tit meget støre bølger Men hvis I er pool mennesker, er det jo lige meget... Tyrkiet er et dejligt sted med lækkert vejr, lækker mad og dejlige shopping muligheder

Ellers er Alcudia på Mallorca meget børnevenligt, her tænker jeg både på stranden og byen. Og det er ikke så dyrt som nogle siger

Håber I finder et godt sted Gid det var mig!!! (skal føde til maj, så vi venter lige til næste år...)

Knus.

Anmeld

13. marts 2012

annec

ledermus skriver:

hvad skal i lave dernede i 6 måneder?

I 6 måned juni 

Anmeld

13. marts 2012

annec

NNL skriver:

Hvis I tager til Alanya i Tyrkiet vil jeg anbefale jer at bo tæt ved øst-stranden, som er børnevenlig. Kloapatra-stranden, som ligger i vestbyen har tit meget støre bølger Men hvis I er pool mennesker, er det jo lige meget... Tyrkiet er et dejligt sted med lækkert vejr, lækker mad og dejlige shopping muligheder

Ellers er Alcudia på Mallorca meget børnevenligt, her tænker jeg både på stranden og byen. Og det er ikke så dyrt som nogle siger

Håber I finder et godt sted Gid det var mig!!! (skal føde til maj, så vi venter lige til næste år...)

Knus.

Tak for svar :-) vi havde også tænkt lidt på Mallorca. Syntes det er svært at bestemme sig ;-)

Anmeld

13. marts 2012

NNL

annec skriver:

Tak for svar :-) vi havde også tænkt lidt på Mallorca. Syntes det er svært at bestemme sig ;-)

Ja det er mega svært

Men håber I får en god tur til den tid

Anmeld

13. marts 2012

ledermus

annec skriver:

Har været i alanya og elsker det. Skulle lige se hvad der er mest populært :-) hvad syntes du er bedst?

Ved ikke hvad jeg synes er bedst...Generelt elsker jeg bare tyrkiet  synes det er et dejligt land og tog min sidste praktik dernede som pædagog hvor jeg boede der i 6 måneder.

Hvis du har været i Alanya synes jeg næsten i skulle vælge enten marmaris eller Side det er 2 super hyggelige byer som begge varmt kan anbefales

Anmeld

13. marts 2012

annec

NNL skriver:

Ja det er mega svært

Men håber I får en god tur til den tid

Mange tak og held og lykke med fødslen :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.