Behovs dato

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

693 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. marts 2012

Anonym trådstarter

Jeg skal skrive min datter op til vuggestue, hvornår er det normalt at sætte behovsdatoen?
Den dag min barsel slutter, et par uger før (så der er tid til at køre ind) eller hvordan?

Planen er at jeg holder 2 ugers ferie i forlængelse med min barsel, ville i så bare sætte behovs dato når barslen sluttede også have de to uger til at køre hende ind?

Eller kan man godt skrive en behovs dato også hun først starter efter denne dato?

MVH den forvirrede mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

sarahb

Det synes jeg lyder som en god ide

Og su kan ikke rykke behovs dato, for man skal betale fra behovs dato.

Anmeld

13. marts 2012

Malthes mor

Du bestemmer selv hvornår du har brug for pladsen. Men du skal betale fra den dag, hvor du har en plads....om I så bruger den eller ej

Men omkring 14 dage skal du regne med, hvis det er den første du skal havde kørt ind.

Et par dage, hvor I bare er på besøg. Et par dage, hvor du går en times tid og efterhånden, som I alle finder tryghed i hinanden, så lad dagene blive længere og længere.

Anmeld

13. marts 2012

Anonym trådstarter

Malthes mor skriver:

Du bestemmer selv hvornår du har brug for pladsen. Men du skal betale fra den dag, hvor du har en plads....om I så bruger den eller ej

Men omkring 14 dage skal du regne med, hvis det er den første du skal havde kørt ind.

Et par dage, hvor I bare er på besøg. Et par dage, hvor du går en times tid og efterhånden, som I alle finder tryghed i hinanden, så lad dagene blive længere og længere.

Tusind tak for jeres svar, så passer det meget godt med hvad jeg havde regnet med...

Så må vi bare vente og se om kommunen vil forlænge min barsel, den slutter allerede når hun er 9mdr, synes det er lidt tidligt at sende hende afsted...

Anmeld

13. marts 2012

Tona

Anonym skriver:

Jeg skal skrive min datter op til vuggestue, hvornår er det normalt at sætte behovsdatoen?
Den dag min barsel slutter, et par uger før (så der er tid til at køre ind) eller hvordan?

Planen er at jeg holder 2 ugers ferie i forlængelse med min barsel, ville i så bare sætte behovs dato når barslen sluttede også have de to uger til at køre hende ind?

Eller kan man godt skrive en behovs dato også hun først starter efter denne dato?

MVH den forvirrede mor

Vi satte vores behovs dato til en måned før min barsel sluttede således at vi havde rigeligt med tid til at starte stille og roligt op med få timer dagligt osv. Det var vi glade for

Anmeld

13. marts 2012

jeanett1988

Anonym skriver:

MVH den forvirrede mor

Min barsel slutter midt i oktober (Er studerende), men har allerede sat behovsdatoen fra d. 3. september. Har nogle studiedage i september som jeg bliver nødt til at deltage i, så ville give hende en rolig start. Hun er 9½ måned når hun starter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.