Ny herinde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

740 visninger
16 svar
0 synes godt om
31. marts 2009

Kath

Hejsa..

Jeg er ny herinde, som overskriften siger. Jeg prøver og overskue alle de ting man kan, men det er lidt en jungel...
Hvis der er nogen der har gode råd om brugen af siden eller andet, er de meget velkomne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2009

Mca<3

Velkommen til Håber du bliver glad for at være her ,,

Anmeld

31. marts 2009

Diana...

Hej Kath

Velkommen til denne fantastiske side, håber du bliver glad for at være her.

Knus Diana

Anmeld

31. marts 2009

Kath

Tak skal du have....

Betyder dit +5, at du er 5 dage over tid?

Anmeld

31. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Velkommen til!
Jeg håber du bliver ligeså glad for at være her som jeg er! Jeg er selv forholdsvis ny (har været her et par måneder), men jeg bruger baby.dk hver dag!
Jeg startede med bare at kigge lidt på de forskellige indlæg, men kom lynhurtigt igang med selv at skrive
hvad er du interesseret i herinde? du kan jo gå ind under de forskellige debatter og se indlæg der interesserer dig!
God fornøjelse og endnu engang velkommen!

Anmeld

31. marts 2009

Kath

Hej Diana..

Tak skal du have, sikke en skøn lille gut du har... måtte lige ind og kigge
Jeg har en på 22 mdr. og 6 mdr. og sanver allerede at have den der helt lille bitte baby..

Anmeld

31. marts 2009

Kath

Hej Caroline..

Tak skal du have... jeg må prøve mig frem som du siger, nu har jeg siddet den sidste time og kigget lidt rundt, så mon ikke jeg finder ud af det, så jeg også kan få lagt nogen billeder ind.

Jeg har lige et enkelt spørgsmål, du sikkert kan svare på... man kan se når nogen har børn, på deres profilen, men hvad med dem der er gravide, hvor ser man det?

Anmeld

31. marts 2009

Diana...

Kath skriver:

Hej Diana..

Tak skal du have, sikke en skøn lille gut du har... måtte lige ind og kigge
Jeg har en på 22 mdr. og 6 mdr. og sanver allerede at have den der helt lille bitte baby..

1000 tak er os bare smask forelsket i ham

Det kan jeg godt forstå du gør, jeg nyder os bare og ligge med ham i armene og ved jeg kommer til at savne det når han bliver for stor til at ligge i armene.

Knus Diana

Anmeld

31. marts 2009

Diana...

Kath skriver:

Hej Caroline..

Tak skal du have... jeg må prøve mig frem som du siger, nu har jeg siddet den sidste time og kigget lidt rundt, så mon ikke jeg finder ud af det, så jeg også kan få lagt nogen billeder ind.

Jeg har lige et enkelt spørgsmål, du sikkert kan svare på... man kan se når nogen har børn, på deres profilen, men hvad med dem der er gravide, hvor ser man det?

Det er samme sted du ser det hvis de har skrevet det så staden for der står de har børn står der gravid og forventet termin.

Undskyld jeg lige svare hi hi.

Anmeld

31. marts 2009

Kath

Diana/Claus skriver:

Helt i orden, gør ikke noget hvem der svarer, men så er der ikke så mange der har skrevet det eller? - for jeg synes ikke jeg er stødt på det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.