teletubbies

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

752 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. marts 2012

Chraz

Hej i skønne ladies

Min datter bliver 2 her om 14 dage og hun ELSKER teletubbies! Så vi havde tænt vi ville give hende en teletubbies dukke der kan synge og/eller danse. Men jeg synes dælme ikke jeg kan finde nogen 

Er der eventuelt nogle der kan hjælpe mig? Vil så gerne gøre min lille pige glad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

Ansemusen

Ønskebørn har dem vist - det har de i hvert fald haft, hver gang vi har været derude

Anmeld

13. marts 2012

blomst84

Hemleys har dem

Anmeld

13. marts 2012

Klumpe-dumpe

Hej i skønne ladies

Min datter bliver 2 her om 14 dage og hun ELSKER teletubbies! Så vi havde tænt vi ville give hende en teletubbies dukke der kan synge og/eller danse. Men jeg synes dælme ikke jeg kan finde nogen 

Er der eventuelt nogle der kan hjælpe mig? Vil så gerne gøre min lille pige glad

Hejsa.

Jeg vil altså gerne donere disse 2 til din prinsesse, hvis det har interesse. (selvf. ganske gratis, bare portoen bliver betalt)

den lyserøde, skal ha´nye batterier, da den taler underligt  den grønne har et par pletter i nakken. men ellers fungere de ganske udmærket.

Giv lyd hvis det kan være noget.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. marts 2012

Chraz

Mange tak for svar Jeg må ud på jagt i butikkerne

Anmeld

13. marts 2012

Chraz

Ariel skriver:

Hejsa.

Jeg vil altså gerne donere disse 2 til din prinsesse, hvis det har interesse. (selvf. ganske gratis, bare portoen bliver betalt)

den lyserøde, skal ha´nye batterier, da den taler underligt  den grønne har et par pletter i nakken. men ellers fungere de ganske udmærket.

Giv lyd hvis det kan være noget.

Hejsa

De ser super fine ud. Godt nok vil jeg helst give hende nogen nye, men hvis det er fuldstændig umuligt må jeg så vende tilbage til dig?

Anmeld

13. marts 2012

Klumpe-dumpe

Chraz skriver:

Hejsa

De ser super fine ud. Godt nok vil jeg helst give hende nogen nye, men hvis det er fuldstændig umuligt må jeg så vende tilbage til dig?

Ja det må du da

Anmeld

13. marts 2012

Chraz

Ariel skriver:

Ja det må du da

Det lyder godt Mange tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.