Vaccination- puh ha!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

616 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. marts 2012

Leonora25

Ja så fik min stakkels lille Luna-pige sit første stik igår. Det klarede hun ganske flot. Men puh det har været en sej nat med feber og gråd. Det er godt nok hårdt når ens lille guldklump har smerte/ubehag. Her til morgen var feberen væk og nu ligger hun i barnevognen og putter, så håber det værste er overstået nu.

Har jeres fået vaccination og hvordan tog de det?

Håber i ellers har det skønt alle decembermommy´s

Vi nyder livet som forældre - det er jo fantastisk Elsker når jeg får min lille datter til at skrald grine så tårerne triller- det går lige i hjertet.

God dag til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

4kløver

Her græd han da hun stak og sov inden vi var på vej ud af døren. Han havde en græde tur men ikke mere ind højst 10 min. Det var så det.
Gælder mig ikke til 5 måneder vis han får det som sin søster med feber en uge efter og bare vil sove..

Anmeld

14. marts 2012

Københavnermor

Leonora25 skriver:

Ja så fik min stakkels lille Luna-pige sit første stik igår. Det klarede hun ganske flot. Men puh det har været en sej nat med feber og gråd. Det er godt nok hårdt når ens lille guldklump har smerte/ubehag. Her til morgen var feberen væk og nu ligger hun i barnevognen og putter, så håber det værste er overstået nu.

Har jeres fået vaccination og hvordan tog de det?

Håber i ellers har det skønt alle decembermommy´s

Vi nyder livet som forældre - det er jo fantastisk Elsker når jeg får min lille datter til at skrald grine så tårerne triller- det går lige i hjertet.

God dag til jer alle

Uhhha, jeg glæder mig endnu mindre nu. Min bettepige skal have sit 1. stik på fredag, er spændt på om det bliver en hård nat/weekend derefter.

Godt dit lille pus allerede har det bedre igen! 

Forældrelivet er FANTASTISK og vi nyder det også i fulde drag!  

Jeg giver lige en update når vaccinen er overstået. 

Anmeld

14. marts 2012

delimus

Hannah blev vaccineret igår og det klarede hun i fin stil :-) 

Hun fik feber i løbet af aftenen og ved 23-tiden havde hun 39,8 og så fik hun en gang panodil og så har vi ellers sove normalt i nat og haft en normal dag idag, så tror ikke der sker mere ved det i denne omgang :-) 

Pyyyha 

Anmeld

15. marts 2012

juni76

rasmus blev stukket for 14 dage siden. han skreg da han blev stukket. og da vi nået aften,begyndte han at græde og fik feber.. og det fortsatte så hele natten. tror vi sov 3 timer... det var bedst hvis sad helt stille,når vi rørte os,så skreg han. så en rigtig øv dag var det

Anmeld

15. marts 2012

Moms

Min søn blev stukket for godt en uge siden.

Han fik altså to - én i hvert lår.

Den første almindelige vaccine gjorde ikke så ondt, men den mod pneumokokkerne sved og han begyndte at græde. Det gik hurtigt over, da han fik mit bryst.

Han har stadig en meget hård kugle på ca ½x½ cm i det lår, men det gør tilsyneladende ikke ondt.

Min ellers så stærke dreng blev varm og fuldstændig slap ud på eftermiddagen. Der var ingen gråd, bare småpyldret og fuldstændig uden en muskel i kroppen...

Dagen efter var han glad og frisk som han plejer.

Jeg er glad for vi tog beslutningen om at blive forældre. Mit liv er blevet så meget rigere. Jeg elsker at gå herhjemme og være der for min søn og hjælpe ham i hans udvikling. Jeg håber, vi kan nå at få én til......

Moms

Anmeld

15. marts 2012

delimus

Moms skriver:

Min søn blev stukket for godt en uge siden.

Han fik altså to - én i hvert lår.

Den første almindelige vaccine gjorde ikke så ondt, men den mod pneumokokkerne sved og han begyndte at græde. Det gik hurtigt over, da han fik mit bryst.

Han har stadig en meget hård kugle på ca ½x½ cm i det lår, men det gør tilsyneladende ikke ondt.

Min ellers så stærke dreng blev varm og fuldstændig slap ud på eftermiddagen. Der var ingen gråd, bare småpyldret og fuldstændig uden en muskel i kroppen...

Dagen efter var han glad og frisk som han plejer.

Jeg er glad for vi tog beslutningen om at blive forældre. Mit liv er blevet så meget rigere. Jeg elsker at gå herhjemme og være der for min søn og hjælpe ham i hans udvikling. Jeg håber, vi kan nå at få én til......

Moms

Hannah sagde ikke så meget til det første stik heller, det var først bagefter der kom en forsinket reaktion, men jeg havde en lille flaske med, med til sukkervand i, så fik hun en tår af den og mens han stak anden gang og det var vist meget godt, for den var hun heller ikke tilfreds med 

Men det gik jo fint, men er spændt på, når vi skal igang med mfr vaccinen, hvad der så sker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.