Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Marita skriver: Nøj, hvor er hun bare vildt smuk!!! Tillykke med hende. Hvor er du sej! Jeg ville have ringet med det samme, men jeg er måske også en lille pivskid! Har hun et navn?
Nøj, hvor er hun bare vildt smuk!!! Tillykke med hende. Hvor er du sej! Jeg ville have ringet med det samme, men jeg er måske også en lille pivskid!
Har hun et navn?
tak skal du have, ja hun hedder emma
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: en hård omgang men hvor er det bare en super smuk pige i har fået jer
en hård omgang men hvor er det bare en super smuk pige i har fået jer
mange tak
Tillykke- hvor er hun fin med al sit hår :-)
jeg havde også en lang fødsel og er helt enig i din beskrivelse af bistikkene
og når man er ude på den anden side og har guldklumpen i armene, er det hele bare så dejligt
Moms
Lahn11 skriver: Tak, jamen det er jeg da sikker på at du bliver, det er heldigvis ikke så slemt som folk siger det er hehe. det værste er det man ikke er forberedt på, smerte ved amning og efter veer
Tak, jamen det er jeg da sikker på at du bliver, det er heldigvis ikke så slemt som folk siger det er hehe. det værste er det man ikke er forberedt på, smerte ved amning og efter veer
Beroligende.
- av av babser
wmillapigenw skriver: Stort tillykke med hende! Super billede!
Stort tillykke med hende! Super billede!
Tak skal du have
Moms skriver: Tillykke- hvor er hun fin med al sit hår :-) jeg havde også en lang fødsel og er helt enig i din beskrivelse af bistikkene og når man er ude på den anden side og har guldklumpen i armene, er det hele bare så dejligt Moms
hehe, ja hun har meget hår de kaldte hende trold på sygehuset pga. det
præcis, det første jeg sagde var også at det gik jeg gerne igennem igen hvis bare jeg fik noget så fantastisk ud af det
mariesmavse92 skriver: Tillykke, og godt gået!! Du er jo sej
Tillykke, og godt gået!! Du er jo sej
Mange tak skal du have
Ma-lu skriver: Beroligende. - av av babser
ja men det nu ikke så slemt hvis man er forberedt på det, der var bare ikke nogen der havde snakket med mig om ømme bryster og efterveer . så den smerte kom bag på mig hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128