Forsikringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. marts 2012

-Sigrid-

Ja, vi har bøvlet rigtig meget med det i lang tid, og nu har jeg givet op. Så jeg går på baby.dk for hjælp og håber at der er nogle søde tøser herinde som vil hjælpe mig (og helst uden at skælde ud over at vi ikke har fået det endnu) 

Vi er 3 mennesker, min forlovede på 21, mig på 17 og vores datter på 1½ måned. Vi bor i lejelejlighed, har ingen bil, cykel eller dyr. Vi har 2 computere og et gammelt fjernsyn. Jeg har et par arvesmykker. Vi skal giftes når jeg bliver 18 til maj.

Min bank er nykredit og Peder skifter over lige om lidt. Peder er studerende og jeg er på kontanthjælp til jeg begynder i skole om et halvt år. Jeg har en børneopsparing på 19.500 ca - men den kan først blive åbnet når jeg bliver 21. 

Hjæææælp  Jeg er lost!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

Klumpe-dumpe

-Sigrid- skriver:

Ja, vi har bøvlet rigtig meget med det i lang tid, og nu har jeg givet op. Så jeg går på baby.dk for hjælp og håber at der er nogle søde tøser herinde som vil hjælpe mig (og helst uden at skælde ud over at vi ikke har fået det endnu) 

Vi er 3 mennesker, min forlovede på 21, mig på 17 og vores datter på 1½ måned. Vi bor i lejelejlighed, har ingen bil, cykel eller dyr. Vi har 2 computere og et gammelt fjernsyn. Jeg har et par arvesmykker. Vi skal giftes når jeg bliver 18 til maj.

Min bank er nykredit og Peder skifter over lige om lidt. Peder er studerende og jeg er på kontanthjælp til jeg begynder i skole om et halvt år. Jeg har en børneopsparing på 19.500 ca - men den kan først blive åbnet når jeg bliver 21. 

Hjæææælp  Jeg er lost!

Hvad er det du gerne vil ha´hjælp til?

Jeg er på vej i seng nu, men jeg vil rigtig gerne hjælpe dig i morgen -ønsker du det, så send mig en pb.

-Og jeg går udfra I helst vil betale hver mdr. så det ikke er så stor en omgang hver 6.-12 mdr..

Anmeld

12. marts 2012

Kay

hvilke forsikringer er det i mangler?? alle??

Anmeld

12. marts 2012

-Sigrid-

Kay skriver:

hvilke forsikringer er det i mangler?? alle??

Alt undtagen Danmark 

Anmeld

13. marts 2012

Rockertand

-Sigrid- skriver:

Alt undtagen Danmark 

Nykredit har deres eget forsikringsselskab (Gjensidige) - der kan opnås god rabat, hvis man samler det hele hos dem.

Anmeld

13. marts 2012

henh01

Jeg vil anbefale jer at tegne en ulykkeforsikring og en indboforsikring. Ring evt rundt og indhent tilbud og tag det billigste

Anmeld

13. marts 2012

th

-Sigrid- skriver:

Hjæææælp  Jeg er lost!

altså, jeg ville nok se at få tegnet en indbo forsikring og så kunne man tegne ulykke når i har pengene... fortæl dem at i først kan betale til maj. det skulle ikke være noget problem.

Anmeld

13. marts 2012

Angelspot

-Sigrid- skriver:

Hjæææælp  Jeg er lost!

Det er lidt uklart hvad det er du helt præcist gerne vil have hjælp til

Hvis det er gode råd om forsikringer, så kan du sagtens få det, men vil ikke skrive en hel masse hvis ikke det er det du beder om råd til

Men overordnet set  bør man have (det er altid op til hver enkelt selv) en indboforsikring og en ulykkeforsikring. Nu har i en lille baby som også skal forsikres, så der vil det være en god ide at få en børneforsikring også, men i nogen selskaber går de ind under forældrenes.

Hvis du er i tvivl om priser, så kan du kontakte forskellige selskaber og bede dem om et tilbud med de samme vilkår. Og når du så har modtaget alle så sammenligner du priserne og tager det du føler bedst for

Anmeld

13. marts 2012

Nadja+Baby+2012

Hejsa.

Nu arbejder jeg i den branche.. og der er nogle forsikringer som I ihvertfald bør have.

Den bedste måde i kan indsnævre forsikringsselskaberne er at gå på forsikringguiden - her kan du sammenligne de forskellige forsikringsselskaber, og bestemme dig for hvilke du ønsker at ringe til, og få et tilbud fra.

http://www.forsikringsguiden.dk

Her tror jeg du skal se på flg. forsikringer:

Indbo (familiens basis forsikring) - dækker alle Jeres ting og Jeres ansvar.

Ulykkesforsikring til Jer alle 3

Evt. Rejseforsikring (hvis i rejser).

Det er de mest basale forsikringer, og dem man som minimum bør have.

Når du nu skriver at du er helt lost, så vil jeg råde dig til at du IKKE laver forsikringerne online uden at tale med en rådgiver fra forsikringselskabet - så er du sikker på at de bliver lavet ordentlig.

Så mit råd er at du skal ind på forsikringsguiden og vælge 2-3 forsikringsselskaber som du synes lyder rimelige, også ringe til dem, og tale med dem om det hele - de kan helt sikkert hjælpe.

Har du brug for andet så siger du bare til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.