Katja ,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
9 svar
0 synes godt om
31. marts 2009

Mca<3

Går det godt med lille Lina ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Ja, det går rigtig godt - hun er heldigvis dejlig nem. Hun har haft lidt gulsot, så jeg var på hospitalet i søndags og få taget en prøve igen - men det så fint ud. Vi kommer faktisk lige deroppe fra igen, da hun skulle hørerscreenes og hendes hørelse var perfekt.

Jeg er oppe2-3 gange om natten, så jeg klager ikke.

Min amning kører rigtig godt, så det er jeg rigtig glad for.

Jeg tror aldrig, at jeg fik fortalt, at jeg blev afvist på Hvidovre Hospital på grund af for mange fødende - så jeg endte med, at føde på Gentofte Hospital i stedet for. Det var vi ikke særlig glade for, men endte faktisk med, at blive det og så fik jeg 2 overnatninger der

Jeg regner med, at skrive min fødselsberetning en af dagene

Hvordan har du det?? Vil lillemanden bare slet ikke ud til sin mor??

Jeg sender en STORM af VESTØV

Anmeld

31. marts 2009

Mca<3

KatjaBoye skriver:

Ja, det går rigtig godt - hun er heldigvis dejlig nem. Hun har haft lidt gulsot, så jeg var på hospitalet i søndags og få taget en prøve igen - men det så fint ud. Vi kommer faktisk lige deroppe fra igen, da hun skulle hørerscreenes og hendes hørelse var perfekt.

Jeg er oppe2-3 gange om natten, så jeg klager ikke.

Min amning kører rigtig godt, så det er jeg rigtig glad for.

Jeg tror aldrig, at jeg fik fortalt, at jeg blev afvist på Hvidovre Hospital på grund af for mange fødende - så jeg endte med, at føde på Gentofte Hospital i stedet for. Det var vi ikke særlig glade for, men endte faktisk med, at blive det og så fik jeg 2 overnatninger der

Jeg regner med, at skrive min fødselsberetning en af dagene

Hvordan har du det?? Vil lillemanden bare slet ikke ud til sin mor??

Jeg sender en STORM af VESTØV

Ej ej afvist ??? Det har jeg da aldrig hørt om før ,,, Egentlig ikke særligt betrykkende Men fint du lige fik et par overnatninger Ej hvor dejligt at amningen fungerer nu . Høre screening ? Er det noget alle kommer til nu ??
Nej min fødsel vil åbenbart ikke gå i gang ,, Hvor længe nåede du at gå over ??? Årh gulsot ,, Det havde min datter rigtigt meget af vi var indlagt en hel uge Ja du må komme med fødsels beretningen når du kan overskue det .. knus

Anmeld

31. marts 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Ej ej afvist ??? Det har jeg da aldrig hørt om før ,,, Egentlig ikke særligt betrykkende Men fint du lige fik et par overnatninger Ej hvor dejligt at amningen fungerer nu . Høre screening ? Er det noget alle kommer til nu ??
Nej min fødsel vil åbenbart ikke gå i gang ,, Hvor længe nåede du at gå over ??? Årh gulsot ,, Det havde min datter rigtigt meget af vi var indlagt en hel uge Ja du må komme med fødsels beretningen når du kan overskue det .. knus

Jep det er noget alle kommer til hi hi søde det forlængesiden du har fået børn sidst

Knus.

Anmeld

31. marts 2009

Mca<3

Diana/Claus skriver:

Jep det er noget alle kommer til hi hi søde det forlængesiden du har fået børn sidst

Knus.

Når vildt ,, hmm troede ikke man kunne høre screene så små børn Jeg er sgu en gammel kone

Anmeld

31. marts 2009

MoarHvidovre

Ja, den er god nok - vi blev afvist på Hvidovre pga. for mange fødende / mangel på jordmødre. Vi fik afvide, at vi skulle tage på Frederiksberg, men det ville jeg ikke. Så ringede de tilbage 5-10 min efter og jeg blev tilbudt, at tage til Gentofte. Jeg spurgte både på Glostrup og Herlev, men der var også lukket for fødende pga. for mange fødende. Jeg har heller aldrig hørt om det før. Vi var MEGET utilfredse, men blev bare så glade for Gentofte og hvis jeg mod forventing skulle have nr. 3 skulle det helt klart også være på Gentofte selvom det tager 45 min i bil med veer (vi har 5-7 min i bil til Hvidovre).

Jeg fik veer i uge 40+4 og fødte i uge 40+5. Jeg håber bare for dig, at der snart sker noget.

Det er så smart med hørerscreeningen. De sætter en lille dims ind i øret, hvor der så bliver sendt nogen inpulser ind som så kan måle hvordan hørelsen er.

Knus fra mig

Anmeld

1. april 2009

Mca<3

KatjaBoye skriver:

Ja, den er god nok - vi blev afvist på Hvidovre pga. for mange fødende / mangel på jordmødre. Vi fik afvide, at vi skulle tage på Frederiksberg, men det ville jeg ikke. Så ringede de tilbage 5-10 min efter og jeg blev tilbudt, at tage til Gentofte. Jeg spurgte både på Glostrup og Herlev, men der var også lukket for fødende pga. for mange fødende. Jeg har heller aldrig hørt om det før. Vi var MEGET utilfredse, men blev bare så glade for Gentofte og hvis jeg mod forventing skulle have nr. 3 skulle det helt klart også være på Gentofte selvom det tager 45 min i bil med veer (vi har 5-7 min i bil til Hvidovre).

Jeg fik veer i uge 40+4 og fødte i uge 40+5. Jeg håber bare for dig, at der snart sker noget.

Det er så smart med hørerscreeningen. De sætter en lille dims ind i øret, hvor der så bliver sendt nogen inpulser ind som så kan måle hvordan hørelsen er.

Knus fra mig

Altså hvor uhyggeligt .. Kan du se ingen havde tid `??? Her i nordsjælland har vi jo kun Hillerød , Alle andre fødegange blev jo nedlagt . Smart med den høre screening ,, de bliver også klogere og klogere ,, Ej er lige kommet i tanke om at torsdag i næste uge er helligdag så mon ikke jeg bliver sat i gang onsdag præcis om en uge i stedet ?? Gad vide om de sætter folk i gang på helligdage ??

Anmeld

1. april 2009

MoarHvidovre

Så langt har jeg slet ikke tænkt Men godt, at Gentofte havde "åbent". Jeg troede ikke, at sådanne noget kunne ske. Men nu efter, at jeg selv har prøvet det har jeg hørt om flere fra Hvidovre som er kommet på andre hospitaler. Hm hm hm.

Min mands kusine havde termin omkring jul og blev sat i gang om lørdagen efter (mener at det var 2. juledag). Så det tror jeg, at de gør - helligdag eller ej. Jeg skulle have været på fødegangen i søndags og have kørt strimmel, hvis jeg ikke havde født.

Jeg havde ellers håbet på, at du ikke var på her til morgen

Jeg sender igen i dag en STORM af VESTØV afsted til dig .... PUST ....

Anmeld

1. april 2009

Mca<3

KatjaBoye skriver:

Så langt har jeg slet ikke tænkt Men godt, at Gentofte havde "åbent". Jeg troede ikke, at sådanne noget kunne ske. Men nu efter, at jeg selv har prøvet det har jeg hørt om flere fra Hvidovre som er kommet på andre hospitaler. Hm hm hm.

Min mands kusine havde termin omkring jul og blev sat i gang om lørdagen efter (mener at det var 2. juledag). Så det tror jeg, at de gør - helligdag eller ej. Jeg skulle have været på fødegangen i søndags og have kørt strimmel, hvis jeg ikke havde født.

Jeg havde ellers håbet på, at du ikke var på her til morgen

Jeg sender igen i dag en STORM af VESTØV afsted til dig .... PUST ....

Tak tak ,,, Tror faktisk selv på det snart sker , har så hamrende ondt dernede ,,,,,

Anmeld

3. april 2009

D.B.L

Hej Katja, jeg blev ogsp kastet videre som dig. Hvidovre havde heller ikke plads til mig. Jeg endte på glostup og er i dag super glad for at jeg endte der, vil faktisk gerne føde der igen hvis vi skal have endnu en lille, men deres fødeafdeling lukker desværre!

Kan i øvrig godt forstå du sagde nej til Frb -det havde jeg også gjort.

Men tillykke med lille Lina :0)

Kh Ditte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.