Ja det er fandme hvad det er! Beklager det knap så pæne sprog men har virkelig brug for at komme ud med min vrede og frustration.
Stod i badet her for 10 minutter siden, og kom til at tænke på at nu skal jeg efterhånden til at få snakket med min læge om min seriøst uregelmæssige menstruation. Siden jeg fik lillefisen for 9 måneder siden har jeg haft 3 menstruationer, der har været alt mellem 13 - 53 dage i mellem.. Kom til at kigge ned at mig selv og synes måske jeg er begyndt at bule liiiidt for meget ud. Så jeg vadede ud i køkkenet for at tage den test der ligger.. Tisser en meget lille smule på den men alligevel kommer der 2 streger med DET SAMME!!!
JEG SKAL JO FOR HELVEDE IKKE VÆRE GRAVID NU!
Mig og manden er ikke parat til et barn mere nu, vi har ikke økonomien til det.. Vi har ikke lejligheden til det, eller det har vi måske nok, men vil gerne væk herfra alligevel, og specielt inden et barn mere.
Jeg kan mærke at jeg er SÅ meget imod en abort, men samtidig kan jeg slet ikke magte at skulle have et barn mere nu.
Manden kommer hjem fra noget firma tamtam lige om lidt, kender (eller tror jeg kender) hans holdning... Abort..
FUCK jeg er på skideren mand... I følge en terminsberegner burde jeg være 8+1, har INGEN symptomer haft what so ever..
Hvis der er nogen der kan regne ud hvem jeg er så vær lige søde at holde det for jer selv.
Puha, havde virkelig brug for at komme ud med det, men det hjalp faktisk ikke rigtig.. Pis os.. 

Anmeld