Fuck fuck fuck :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

968 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. marts 2012

Anonym trådstarter

Ja det er fandme hvad det er! Beklager det knap så pæne sprog men har virkelig brug for at komme ud med min vrede og frustration.

Stod i badet her for 10 minutter siden, og kom til at tænke på at nu skal jeg efterhånden til at få snakket med min læge om min seriøst uregelmæssige menstruation. Siden jeg fik lillefisen for 9 måneder siden har jeg haft 3 menstruationer, der har været alt mellem 13 - 53 dage i mellem.. Kom til at kigge ned at mig selv og synes måske jeg er begyndt at bule liiiidt for meget ud. Så jeg vadede ud i køkkenet for at tage den test der ligger.. Tisser en meget lille smule på den men alligevel kommer der 2 streger med DET SAMME!!!

JEG SKAL JO FOR HELVEDE IKKE VÆRE GRAVID NU!

Mig og manden er ikke parat til et barn mere nu, vi har ikke økonomien til det.. Vi har ikke lejligheden til det, eller det har vi måske nok, men vil gerne væk herfra alligevel, og specielt inden et barn mere. 

Jeg kan mærke at jeg er SÅ meget imod en abort, men samtidig kan jeg slet ikke magte at skulle have et barn mere nu.

Manden kommer hjem fra noget firma tamtam lige om lidt, kender (eller tror jeg kender) hans holdning... Abort..

FUCK jeg er på skideren mand... I følge en terminsberegner burde jeg være 8+1, har INGEN symptomer haft what so ever..

Hvis der er nogen der kan regne ud hvem jeg er så vær lige søde at holde det for jer selv.

Puha, havde virkelig brug for at komme ud med det, men det hjalp faktisk ikke rigtig.. Pis os.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Det skal nok gå alt sammen ligemeget hvad i vælger...

Jeg håber i finder den rette løsning for jer, husk at lytte til dit, ahns og jeres hjerter men også fornuften..

Anmeld

12. marts 2012

Kay

det bliver et svært valg... men lige meget hvad skal du gøre det der er bedst for jer

Anmeld

12. marts 2012

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Det skal nok gå alt sammen ligemeget hvad i vælger...

Jeg håber i finder den rette løsning for jer, husk at lytte til dit, ahns og jeres hjerter men også fornuften..

Mange tak for krammene! 

Tror det er fornuften der råber højst lige nu, frygter at andet ender ud med at blive noget møg 

Anmeld

12. marts 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

det bliver et svært valg... men lige meget hvad skal du gøre det der er bedst for jer

Tak for krammene 

Ja det er møg svært og hårdt, men er ret sikker på at jeg er nødt til at lade fornuften råde..

Anmeld

12. marts 2012

l.kjoeller

Vil bar lig sende en

Anmeld

12. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Mange tak for krammene! 

Tror det er fornuften der råber højst lige nu, frygter at andet ender ud med at blive noget møg 

og det er helt OKAY!!!!!!

Hvis det er det rigtige valg for jer lige nu, er det sådan det skal blive. Jeg håber alt går til held for jer..

Anmeld

12. marts 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Vil bar lig sende en

Tusind tak for det, det er virkelig hårdt tiltrængt lige nu!

Anmeld

12. marts 2012

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

og det er helt OKAY!!!!!!

Hvis det er det rigtige valg for jer lige nu, er det sådan det skal blive. Jeg håber alt går til held for jer..

Mange tak for det 

Anmeld

13. marts 2012

mahanna

hejsa lige en stortil dig

Jeg føler med dig, det er svært når det ik er planlagt, hved ik om du kan bruge det her til noget, men har en datter på 8 mdr og lige efter nytår, opdagede jeg at jeg var gravid bestemt ikke planlagt, for vi har enlig ik plads og økonomien er jo stram nok for manden studer, og gik i panik da min datter jo er så lille og i mine øjene og ik stor nok til at værer stor søster, så gik i total panik, med da manden kom hjem og vi fik snakkede tingene godt igennem , på godt og ondt, om hvor hårdt det bliver med endnu en lille lige nu, kom vi til at snakke om det på længerer sigt om hvormeget glæde de kommer til at få af henanden og at så hårdt bliver det måske heller ik for man er jo i træning og hvornår synds man enlig at man har penge nok generalt og vi blev ret hurtige enige, om at en arbort ikke var en mulighed for os ,for hvem siger så vi kan få en når vi vil igen, men synds det er noget man skal tale godt igemmen med hennanden og virkelig lytte til sine føgelse inde i maven og vælge den beslutning som er den rigtige for jer... og så glem alle andrer og deres meninger, for det går jo alt sammen afligevel, og vi blev meget positive over folks rektion, da vi sage at numme 2 var på vej allerede til august, og det bekraftede mig i at det var det helt rigtige for os, folk var super til at komme med løsninger når jeg kom med alle mine mor bekymringer, så snak om det og se hvordan det går.

held og lykke med det valg i vælger er sikke på at det er det helt rigtige valg for jer og lige endnu en kæmpe

knus fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.