udslet omkring numsen og feber....????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.408 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. marts 2009

Mutti2

Hejsa.

Er der nogen der ved hvad det kan være??

Hun startede med ekstrem rød numse lørdag morgen, hvor huden skallede af når jeg lige så forsigtigt tørrede hende. Nu er det meste så forsvundet, men det har udviklet sig til nogle små blærer omkring numsen/endetarmen!!

Foruden det, begyndte hun i går at få feber, og startede dagen ud med 38,8 nu er den så steget til 39,6.

Min far mener der er en sygdom der starter således, men kan ikke huske hvad det er for en!!! Nogen der kan hjælpe??

Knus Pernille, som lige nu er ret bekymret for lille-pigen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2009

Cris

Stakkels lille pige og stakkels mor!!! Jeg troede, at det var tænderne pga numsen, for min søn får en rød numse som din datter, hver gang han er i gang med tænder. Men hun har for højt feber til det... Kan du ikke ringe til vagtlægen? Puha! Jeg håber, at I kan finde en svar snart!!!

Anmeld

31. marts 2009

Mutti2

Hejsa.

Jeg tror ikke rigtigt at det kan være tænder . Hun hhuskerar fået 12 igennem, og så vidt jeg husker skal de næste der komme hjørnetænder først komme om et halvt års tid!! Jeg synes heller ikke jeg kan se de er på vej igennem.

Hun er blevet meget sløv og trist her efter middagssøvnen, og vil ikke rigtigt spise, men til gengæld drikker hun hele tiden!!

Tak for dit indlæg.

Knus Pernille

Anmeld

31. marts 2009

LotteN

Milla-Victoria's mor skriver:

Hejsa.

Jeg tror ikke rigtigt at det kan være tænder . Hun hhuskerar fået 12 igennem, og så vidt jeg husker skal de næste der komme hjørnetænder først komme om et halvt års tid!! Jeg synes heller ikke jeg kan se de er på vej igennem.

Hun er blevet meget sløv og trist her efter middagssøvnen, og vil ikke rigtigt spise, men til gengæld drikker hun hele tiden!!

Tak for dit indlæg.

Knus Pernille

åhr, den lille stakkel da...

men jeg ville også gætte på tænder.
Du skriver hjørnetænderne først skal komme om 1/2 år.
min datter på 10 mdr, fk for 14 dage siden sine 2 første tænder og det er altså hjørnetænderne, så man kan ikke gå efter skemaet

dengang lærke havde rød numse lagde vi hende uden ble på, men det var inden hun kravlede.. det bliver nok ldit svært nu!

Anmeld

31. marts 2009

lonemus

LotteN skriver:

åhr, den lille stakkel da...

men jeg ville også gætte på tænder.
Du skriver hjørnetænderne først skal komme om 1/2 år.
min datter på 10 mdr, fk for 14 dage siden sine 2 første tænder og det er altså hjørnetænderne, så man kan ikke gå efter skemaet

dengang lærke havde rød numse lagde vi hende uden ble på, men det var inden hun kravlede.. det bliver nok ldit svært nu!

Nej, de hjørnetænder kan man ikke regne med - eller andre tænder

Min søn venter stadig på de hjørnetænder.......og min datter fik først den sidste kindtand (såkalt 2-års tænder), da hun var 2½ år.....så man kan aldrig vide sig sikker....de kommer bare når de kommer....!!

Prøv at kontakte vagtlægen...tror altså feberen er for høj til tænder...mon ikke det bare er en virus?? - den kan også frembrinde udslæt!

Lone

Anmeld

31. marts 2009

Lise

I Simons vuggestue hænger der i disse dage et opslag om en virus der giver røder knopper og feber. Simon havde det vist selv i weekenden. Efter to dage gik det over. Men det var dog ikke i numsen, og der var heller ingen blærer...

Hmm, jeg ved vist ikke helt hvad det er.........

God bedring med hende

Anmeld

31. marts 2009

Cris

Mht tænder, min søn på 13 måneder har allerede 15 tænder. I underkæben mangler han bare de sidste to kindtænder... Det kan pludselidt går stærk... Men de bliver ikke sløv eller triste pga tænder. De får heller ikke 39 feber... Det er det, som er meget mystisk, synes jeg. Det kan bare være en dum virus men I kender det godt, nogle gange frygter vi at der sker noget rigtigt skidt... Jeg håber, at hun får det bedre i morgen, ellers skynd dig til lægen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.