Sos tøser!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. marts 2012

bonanza

Jeg har et problem som jeg håber i kan hjælpe med, vi har to piger på snart 3 og 4 år,de deler værelse og problemet er omkring pustningen , de kommer i nattøj og alt det der uden problemer, så når vi kommer op på værelset starter den bette med at hyle og skabe sig, den store brokker sig kun lidt, det tager omkring 2 timer at putte den bette og skal hendes far putte tænder hun helt af og skriger på mig indtil hun falder i søvn! Jeg kan ikk overskue at det er mig der putter hver aften og skal rende oppe ved dem 100 gange og følge hende hen i seng igen

Ligger jeg mig i vores seng med hende/dem falder de i søvn efter 20 min ca, men det er bare ikk holdbart, da jeg ikk kan flytte hende ind i hendes egen seng uden hun vågner, jeg bliver så hurtigt sur og gal og råber af hende, så bliver jeg skide ked af det og tuder resten af aftenen:-hendes far føler at hun ikk elsker ham da hun kun vil ha mig......hvad gør vi?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

An&Jo

bonanza skriver:

Jeg har et problem som jeg håber i kan hjælpe med, vi har to piger på snart 3 og 4 år,de deler værelse og problemet er omkring pustningen , de kommer i nattøj og alt det der uden problemer, så når vi kommer op på værelset starter den bette med at hyle og skabe sig, den store brokker sig kun lidt, det tager omkring 2 timer at putte den bette og skal hendes far putte tænder hun helt af og skriger på mig indtil hun falder i søvn! Jeg kan ikk overskue at det er mig der putter hver aften og skal rende oppe ved dem 100 gange og følge hende hen i seng igen

Ligger jeg mig i vores seng med hende/dem falder de i søvn efter 20 min ca, men det er bare ikk holdbart, da jeg ikk kan flytte hende ind i hendes egen seng uden hun vågner, jeg bliver så hurtigt sur og gal og råber af hende, så bliver jeg skide ked af det og tuder resten af aftenen:-hendes far føler at hun ikk elsker ham da hun kun vil ha mig......hvad gør vi?

hvad med at putte den lille først?? og når så den lille sover, så put den store..

Det kan jo være at den lille bare ikke kan falde i søvn hvis den store ligger og drejer sig eller andet..

Håber i finder en løsning

Anmeld

12. marts 2012

bonanza

12. marts 2012

TNBC

bonanza skriver:

jeg er enig med en anden der siger at du skal prøve at putte den lille først. og så er det bare om at blive ved med at følge hende tilbage på værelset, men lad vær med at snak til hende, bare læg hende i seng, sig godnat og gå ud. Det er hårdt, det er altid hårdt at høre børn skrige efter en, men I er nød til at blive ved med at kæmpe, og måske er hun i mor stadiet, hvor kun mor virker. Men lad far prøve, og hun vil vænne sig til det. 

Hvis du bliver ved med at tage dem med ind i jeres seng, vænner hun sig til det og derfor vil hun ikke sove i sin egen seng. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.