Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dejlig læsning, på sådan en grå mandag aften
Sujan skriver: Ved ikke hvad det er med mig i dag... Er bare så glad.. det bobler indeni mig. Har så mange gode mennesker omkring mig. Får snart min lille pige i armene og skal starte et nyt liv med hende og jeg glæder mig så meget. Har 2 uger til termin Det er jo lige om snartEgentlig burde jeg være nede... men er bare så glad. Jeg er lige blevet alene. bor i en lille lejlighed jeg har lånt, indtil jeg forhåbentlig får nøglerne til min nye lækre lejlighed i løbet af ugen. Så skal jeg have flyttet alle mine ting inden lillepigen melder sin ankomst. Så alt er egentlig kaos.. Men kan ikke lade være at smile.. Det er altså for underligt. Måske ved jeg bare at jeg gør det rigtige. Mig og min eks har et rigtig godt samarbejde indtil videre. Han hjælper med min flytning og regner også med han skal bo sammen med os i lejligheden de første 14 dage, hvor han har barsel. Han vil gerne finde sammen igen og siger han gør alt dette her for jeg kan se hvor meget vi betyder for ham og han håber vi kan genopbygge noget af det vi havde og en dag få det til at fungere sammen. Men ved ikke hvad der sker. Tager en dag af gangen. Så ja livet er kaos... utroligt man så kan være så glad.. er det mon hormoner??? Har haft en total god dag. min krop har ikke føltes så belastet som den plejer og har ikke haft ondt og fået ordnet en masse ting...Ja ved ikke hvad jeg ville med dette??? Bare dele glæde og smil med alle jer dejlige tøser
Ved ikke hvad det er med mig i dag... Er bare så glad.. det bobler indeni mig. Har så mange gode mennesker omkring mig. Får snart min lille pige i armene og skal starte et nyt liv med hende og jeg glæder mig så meget. Har 2 uger til termin Det er jo lige om snartEgentlig burde jeg være nede... men er bare så glad. Jeg er lige blevet alene. bor i en lille lejlighed jeg har lånt, indtil jeg forhåbentlig får nøglerne til min nye lækre lejlighed i løbet af ugen. Så skal jeg have flyttet alle mine ting inden lillepigen melder sin ankomst. Så alt er egentlig kaos.. Men kan ikke lade være at smile.. Det er altså for underligt. Måske ved jeg bare at jeg gør det rigtige. Mig og min eks har et rigtig godt samarbejde indtil videre. Han hjælper med min flytning og regner også med han skal bo sammen med os i lejligheden de første 14 dage, hvor han har barsel. Han vil gerne finde sammen igen og siger han gør alt dette her for jeg kan se hvor meget vi betyder for ham og han håber vi kan genopbygge noget af det vi havde og en dag få det til at fungere sammen. Men ved ikke hvad der sker. Tager en dag af gangen. Så ja livet er kaos... utroligt man så kan være så glad.. er det mon hormoner??? Har haft en total god dag. min krop har ikke føltes så belastet som den plejer og har ikke haft ondt og fået ordnet en masse ting...Ja ved ikke hvad jeg ville med dette??? Bare dele glæde og smil med alle jer dejlige tøser
Dejligt glad indlæg midt i alt kaos'et
så ka jeg da godt se du også har rigeligt at se til inden lillepigens ankomst - for at du/I når det hele
Og hvor skønt at kroppen bare er glad og har overskud så du rigtig kan nyde den sidste del af graviditeten også
Dejlige graviditetshormoner.
Tillykke med det dejlige humør, keep it up
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128